Com cada any, l’Ajuntament de Sabadell, promou i gestiona el procés per la realització del tràmit de sol·licitud dels ajuts de menjador i beques de llibres i material didàctic a les famílies. A continuació facilitem la informació necessària per accedir a la petició.
CALENDARI:
S’iniciarà el dilluns 17 d’abril, i finalitzarà el 12 de maig.(Enllaç habilitat a baix)
ENLLAÇOS INFORMATIUS:
1. Al següent enllaç podeu consultar el lloc que us correspon, segons el centre educatiu per la formalització de la sol·licitud:
01_Guia centres_procediment_comú_tramitació ajuts
L’Escola Enric Casassas, té assignada com a oficina de referència d’atenció ciutadana:
EL DESPATS LLUCH del C/ Indústria,10 08202 Sabadell
2. Aquí podeu informar-vos de com demanar cita prèvia (amb els centres de referència per a cada centre educatiu i link a tràmit).
02_Procediment_Atenció_Cita Prèvia_segons cen
3. Instruccions per tramitar la sol·licitud:
03_Instruccions_tràmit_telemàtic_seu_electrònica