INSCRIPCIÓ EXTRAESCOLARS 23-24

Inscripcions 2023-2024

Podeu consultar el Díptic AQUí
diptic extraescolars

C:\Users\Raul&Mery\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\5MS23O40\Calendari_Escolar[1].pngDates inscripcions online:

📆des de dissabte 20 de maig a les 9h fins diumenge 28 de maig a les 21 h.

🔧Assistència a les inscripcions:

Si us trobeu amb alguna dificultat podeu contactar amb el correu de la comissió d’extraescolars.

extraescolars.sagrer@gmail.com

📢 Recordem el procés

És molt fàcil!

1. 💻 Clica aquest link i omple el formulari:

2. Adjunta la TSI del nen/nena (Tarjeta Sanitaria). Foto o scan (Intenta que la foto estigui feta amb cura i no es vegi borrosa)

3. Adjunta l’autorització que trobaràs al formulari.

📝L’autorització s’ha de descarregar per tal d’editar-la.

S’accepta tant l’autorització signada com indicant el nom i DNI.

4. Si has posat bé la teva adreça electrònica, rebràs un mail resposta EN AQUEST CORREU QUE HAS INDICAT, confirmant les dades que hem rebut. (De vegades aquest mail se’n va al spam, revisa’l) 🎉🎊

MOLT IMPORTANT:

Recorda que has de fer la inscripció per ordre de preferència i només indicar les activitats que segur vols que faci el teu fill/a el curs vinent.

En cas que hi hagués més demanda que places per l’activitat, es farà el llistat pel sistema de punts. Si no, es donarà per inscrit l’infant a totes les activitats escollides al formulari.

📣 NOMÉS APUNTEU EL VOSTRE FILL O FILLA A LES ACTIVITATS QUE VOLEU QUE FACI, EL SISTEMA DE PUNTS ÉS PER SI HI HA MÉS PARTICIPANTS QUE PLACES EN ALGUNA ACTIVITAT:

Puntuació en cas d’empat:

1ªactivitat: 75 punts,

2ªactivitat: 50 punts

3ªactivitat: 25 punts.

• Si hi ha algun germà que realitza la mateixa activitat, es sumaran 5 punts per tal de facilitar la conciliació de les famílies.

• Si l’alumne ja feia l’activitat el curs passat, es sumen 5 punts per tal d’afavorir la continuïtat del grup

Un cop feta la inscripció t’arribarà un mail amb les activitats on t’has inscrit, important revisar que sigui correcte.

DATES D’INTERÈS

Inscripcions: del 20 de maig a les 9:00 al 28 de maig a les 21h.

Inscripció presencial: 25 maig 16:30

Llistes provisionals: 2 de juny

Sorteig: 6 de juny

Reclamacions: del 6 al 9 de juny

Llistes definitives: 16 juny

PREUS

Properament, es publicaran els preus per al curs 23-24, encara pendents de ser aprovats en assemblea. Com a novetat d’enguany, es farà un pagament inicial de 15€ per activitat en concepte de matrícula, que és descomptat de les quotes trimestrals. Aquest pagament es farà després de ser publicades les llistes definitives (16 juny). Fins aquest moment, es podran realitzar canvis en les activitats: baixes, noves inscripcions, canvis de dia,….

A mode orientatiu, el curs 22-23 els preus han estat de 68€ per a les activitats de dos dies (excepte piscina) i de 54€ per a les d’un dia.

BEQUES

Poden demanar beca tots els alumnes de 1r a 6è que s’inscriguin en activitats homologades (consulteu díptic).

Pel curs 2023-24 encara no disposem de la informació referent a beques. Tan bon punt la tingui, us la farem arribar perquè la sol·licitin les persones interessades.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *