CleanAir@schools

Aquest curs 5è participem en el projecte CleanAir@schools. El que hem fet fins ara és estudiar la composició de l’aire i la contaminació atmosfèrica: els tipus de contaminants (gasos i partícules en suspensió), les fonts de contaminació i els efectes sobre la salut. Després hem anat per tot el barri a posar uns tubs per mesurar la concentració de diòxid de nitrogen a l’aire, els hem posat en 20 punts de La Sagrera. Tres setmanes més tard els hem anat a recollir i els hem enviat al laboratori. Ara estem a l’espera que ens enviïn els resultats. Quan els tinguem els estudiarem, comprovarem si les nostres hipòtesis són correctes i n’obtindrem conclusions. L’objectiu final, però, és fer propostes de millora i incentivar el canvi d’hàbits per millorar la qualitat de l’aire.