PRENEM PARTIT!
Aquest segon trimestre l’alumnat de sisè ha intentat conèixer una mica millor l’organització política del nostre país. És per aquest motiu que hem recreat unes eleccions a l’escola. L’alumnat s’ha organitzat en 8 partits polítics diferents, els hi han posat nom, han consensuat les seves propostes, han dissenyat els seus propis logos i cartells electorals […]







