SORTIDA A CAN VANDRELL
SATURN, MERCURI, LA TERRA, EL SOL, ASTRONAUTES… ELS NENS I NENES DE I5 HAN POGUT GAUDIR D’UN DIA D’ASTRONOMIA A LA NATURA A CAN VANDRELL
SORTIDA A CAN VANDRELL Llegeix més »
SATURN, MERCURI, LA TERRA, EL SOL, ASTRONAUTES… ELS NENS I NENES DE I5 HAN POGUT GAUDIR D’UN DIA D’ASTRONOMIA A LA NATURA A CAN VANDRELL
SORTIDA A CAN VANDRELL Llegeix més »
Avui, els i les alumnes de 5è, han participat en una cursa d’orientació a Sant Pere Màrtir. És una activitat que constitueix un exercici complet pel cos i el cervell, i tot el nostre alumnat (amb l’ajuda d’un mapa i passant tots els controls en el seu ordre preestablert) ha aconseguit fer el recorregut i
Cursa d’orientació 5è Llegeix més »
QUINA ESTRENA! LA COMPANYIA DE TEATRE “LES ESTRELLES DE MAR” HA REPRESENTAT EL CONTE DE LA REINA I ELS RATOLINS. UN CONTE MOLT DIVERTIT! AMB EL QUE HEM PASSAT MOLT BONES ESTONES TOTS PLEGATS.
Teatre a I4: LA REINA I ELS RATOLINS Llegeix més »
Enguany hem pogut recuperar el Concert de primavera presencialment. És un concert que es fa bianualment per potenciar la interpretació i l’audició de música entre els alumnes de l’escola. Hi poden participar els alumnes de CM i CS que ho desitgin, que preparin alguna peça de qualitat, sols o en petit grup, i siguin seleccionats entre els candidats que es
Concert de primavera 2023 Llegeix més »
Després de treballar el vitrall i conèixer l’ofici de vitraller, l’alumnat de 5è ha visitat la Sagrada Família. A la basílica han pogut veure de prop les vidrieres i aprendre sobre moltes altres curiositats d’aquest temple modernista català, símbol de la nostra ciutat.
5è visita La Sagrada Família Llegeix més »
Un any més l’alumnat de 5è ha anat al Raid Athletic. Aquesta edició al CEM La Mar Bella i representant la nostra escola El Sagrer, vam fer diferents proves com una carrera de resistència, salt d’alçada, llançament de pes, 60 metres llisos, cursa amb cadira de rodes, relleus… Vàrem gaudir molt de l’experiència i de
Sortida al Raid Athletic Llegeix més »
Després d’haver estudiat el relleu de Catalunya i la seva varietat de formes, on predominen les muntanyes, l’alumnat de cinquè ha pujat La Mola i ha visitat el Monestir de Sant Llorenç de Munt, que es troba al cim de la muntanya. El bon clima va acompanyar i es va poder gaudir de les vistes
Excursió a La Mola Llegeix més »
APROFITANT QUE A PRIMER ESTAN TREBALLANT EL PROJECTE DELS SENTITS, L’ANNA LOGOPEDA DEL CREDA I LA MÒNICA, MESTRA D’AUDICIÓ I LLENGUATGE DE L’ESCOLA, ENS VAN PREPARAR UNA ACTIVITAT DE SENSIBILITZACIÓ DE LA SORDESA. ENS VAN EXPLICAR UN MUNT DE COSES!!
Els alumnes de cicle superior, com a cloenda d’un dels espais, el d’Hiperconnexions, van fer una sortida al riu Besós per veure “in situ” els continguts apresos durant les sis sessions de l’espai: els ecosistemes. Aquesta sortida es va fer amb el suport de l’Aula Mediambiental del Districte de Sant Andreu. La sortida ens va
ECOSISTEMES DEL RIU BESÓS Llegeix més »
Sisè visita les bateries antiaèries
Excursió al Turó de la Rovira Llegeix més »