Arriba la tardor

A l’escola hem celebrat l’arribada de la tardor amb un munt d’activitats. Aquest curs, amb la col.laboració de les famílies, hem fet una exposició de moniatos disfressats. I amb l’ajuda de l’AFA i de l’Arlet, hem pogut preparar uns panellets i unes castanyes inigualables. Alguns infants i mestres  han vingut amb disfresses relacionades amb la tardor o la castanyada i hem participat en una gimcana per ajudar a la castanyera a trobar algunes de les seves coses que havia perdut al voltant de l’escola. Tot buscant les seves pertinences hem trobat a la Glòria, que ens ha explicat que  substituiria a la castanyera perquè estava malalta.

Per acabar de donar la benvinguda a la tardor hem fet most, jocs i hem fet un tast de les castanyes i els panellets que, val a dir que, ens han quedat boníssims!

BENVINGUDA TARDOR!