Consell escolar

El Consell Escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.

En els centres públics, la funció principal del Consell Escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu de centre (PEC), la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

El nostre Consell Escolar

Presidenta: Neus Sabrià

Cap d’estudis:  Eli Gol

Secretària: Montserrat Grífols

Representants mestres: Xavier Bayer, Mireia Cid, Jordina Esteve, Maria Guxens i Montse Serret

Representants famílies: Bernardí Bayarri, Roger Guaus, Anna Julià i Mª del Mar Raventós

Representant AFA: Montse Amat

Administració: David Vaqué

Representant Ajuntament:  Josep Maria Abadín

El Consell Escolar s’organitza en tres comissions: Comissió Permanent, comissió econòmica i comissió de coeducació. Totes elles formades per un/a representant de les famílies, un/a de l’equip docent i  dues representants de l’equip directiu.

Per saber més sobre la composició, funcions, renovació… cliqueu aquest enllaç

Actes consells escolars 22-23

Acords consell 19-10-2022