AFA

MEMBRES JUNTA AFA CURS 2022/2023

La composició de la Junta de l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) és la següent:

• President: Joan Martin
  • Secretària: Mireia Boix
  • Tresorera: Olga Sànchez
  • Vocals: Mireia Beumala, Montse Amat, David Súria

Les árees de responsabilitat són:

• Responsables extraescolars: Joan Martin
  • Responsables menjador i acollida: Mireia Beumala / Montse Amat
  • Responsables projecte patis: David Súria
  • Membre Consell Escolar: Montse Amat

Les principals actuacions que es treballen i coordinen entre els membres de la junta són:

• Organització de les extraescolars que s’ofereixen als alumnes de l’Escola, així com del menjador i l’acollida.
  • Contacte amb l’Escola, amb el monitoratge d’ extra-escolars, de menjador i acollida i amb l’Ajuntament.
  • Gestió de la compra de llibres i material esportiu.
  • Organització i/o comunicació d’activitats, festes i  notificacions entre famílies i mestres .
  • Assistència als Consells Escolars d’Escola.
  • Donar veu a necessitats que transmeten les famílies.
  • Recolzament a necessitats de l’Escola (material, petites infraestructures, suport a noves assignatures, etc.)
  • Xerrades educatives per famílies.

Les tasques organitzades per la Junta d’AFA es fan de forma altruista, amb l’única finalitat de coordinar i organitzar activitats que afavoreixin totes les àrees de l’Escola on els nostres fills/es aprenen, s’eduquen i es diverteixen, i també establir una bona comunicació entre les famílies i la comunitat educativa.

S’intenta que cada 2 ó 3 cursos es vagin renovant al menys 2 membres de la Junta per donar noves idees i afavorir el reciclatge de la mateixa, així que si en voleu formar part, només ho heu de dir…

Qualsevol suggeriment, dubte o iniciativa estem a la vostra disposició a ampaescolaeldrac@gmail.com

FORMAR PART DE L’AFA

A l’escola s’intenta que totes les famílies formin part de l’AFA,  és una escola petita i entre totes les famílies podem ajudar a millorar l’escola i poder gaudir dels  seus avantatges.

Formulari d’inscripció (2023-2024): <Inscripcions encara tancades>

Per tal de poder formar-ne part i per tant gaudir dels preus reduïts en els serveis que ofereix l’AFA,  així com tenir vot a les assemblees, cal fer efectiva la quota anual al número de compte de l’AFA:

ES62 0081 1652 4300 0101 3909

La quota per aquest any 2022-2023 és la següent:

• Quota única per unitat familiar ………………………………………………48 €

• Quota per infant assegurança accidents………………………………. 4,07€*

*Assegurança accidents

Aquesta pòlissa d’assegurança és individual i cobreix totes les diferents activitats que fa l’alumne durant tot el curs (inclou activitats extra-escolars, acollida, menjador, Casals i totes les activitats que es realitzin a l’escola fora d’horari lectiu).

En cas de fer activitats esportives és obligatòria i en cas de no voler la contractació de la pòlissa caldrà emplenar el formulari de renúncia.

Totes les condicions d’aquest manual són per a socis de l’AFA. Les famílies que decideixin no formar part de l’AFA no podran accedir a les activitats extraescolars ni a les festes i activitats que organitza l’AFA fora de l’horari lectiu al llarg del curs.