Servei d’Acollida

Formulari d’inscripció al servei d’acollida: https://forms.gle/cg5DpUnj7XxFkvqu8

Per tal de facilitar la conciliació de la vida laboral amb els horaris escolars, l’AFA posa a disposició de  les famílies un servei d’acollida fora de l’horari escolar. La Glòria continuarà realitzant el servei d’acollida. Si necessiteu el servei podeu trucar-la al 699 07 98 43.

​S’ofereix l’opció de matí i tarda i els preus dependran de si la famila és o no és socia de l’AFA:

Socis No Socis

Matí de 8 a 9h
Dilluns – Divendres

Tarda de 16 a 17h
Dilluns – Divendres

Tarda de 17 a 17:30h
Dilluns – Dijous

2,10€/h 5,00€/h

​*El servei d’acollida es realitzarà sempre que hi hagi un mínim de nens/es apuntades, per tant s’informarà a les famílies de qualsevol canvi.

​La XupXup girarà els rebuts mensualment del servei d’acollida.

​Els cobraments dels rebuts es duran a terme entre l’1 i el 5 de cada mes (a mes vençut), mitjançant domiciliació bancària, tant dels alumnes fixos com els esporàdics.

​En cas de retorn del rebut, la coordinadora es posarà en contacte amb la família, amb  l’enviament d’una carta amb  l’import de la devolució i data límit de pagament, per què faci efectiu el rebut. Passat aquest temps no es podrà fer ús del menjador fins regularitzar la situació. Els rebuts retornats es veuran incrementats en 3,10€ sobre la quota en concepte de despeses bancàries, i s’hauran de fer efectius de manera immediata en el compte corrent de l’empresa La XupXup.