Cantània Virtual

Hola alumnes del CS.

Primer us proposo una audició per aquesta setmana: ‘Confiants’ és la primera obra orquestral estrenada durant el confinament escrita per Bernat Vivancos, un compositor català actual i interpretada per l’Orquestra OBC. Espero que us agradi, també el vídeo:

Com va amb les cançons de la Cantània?

No ho podíem endevinar però el títol de la Cantània d’aquest any era perfecte: Virtual.

L’Auditori ens proposa una forma virtual de fer-la, ja que presencialment no podrà ser:

Des d’avui fins al dia 14 de juny hauríeu d’escullir una cançó de la Cantània i gravar-vos amb la versió karaoke de fons i, fins i tot si us animeu podeu fer la coreografia. No cal que sigui la cançó sencera, si no voleu. El vídeo l’hauríeu de gravar en horitzontal.

Del 15 de juny fins el dia 19 de juny podeu anar penjant aquests vídeos a les xarxes (directament a través de les famílies) amb el hashtag #cantaniaVirtual. També els podeu compartir amb els vostres tutors.

Des de l’Auditori han fet una pàgina on trobareu els audios i els karaokes. Cada cançó té dos botons de play. El de dalt és per la música completa, el de sota et porta al karaoke (versió instrumental). Si cliqueu a coreografia trobareu els vídeos del moviments que vam veure a la classe:

Per fer-ho més fàcil us poso els enllaços:

El món digital El blues d’en Marcel La creació de la Sara
Tot el que jo puc fer Corre, salta La música
La pluja Adeu Final

Aquí teniu els vídeos fets amb la lletra i dibuixos fets per nens d’altres escoles i que ajuden molt a aprendre-les, i a sota d’aquests els vídeos dels moviments

Vìdeos dels moviments: