On som

Carretera del Pla, 145
43800- Valls

e3006575@xtec.cat

L’escola Eladi Homs està ubicada a a carretera del Pla de Santa Maria n. 145 de la ciutat de Valls, capital de l’Alt Camp, al límit amb la zona del polígon industrial, a l’extrem nord-est de la ciutat de Valls.

Els nuclis de població que configuren el barri del voltant de l’escola són: el Fornàs, Santa Úrsula, Blocs Muñoz, Blocs Alt Camp, Santa Gemma, Miramar i Nou Miramar.

Donat que al barri hi ha manca d’infraestructures de serveis i d’espai per a desenvolupar activitats culturals, les instal·lacions de l’escola ofereixen un espai disponible com a lloc de reunió i participació. Per aquest motiu, el centre està obert al barri, des de la seva obertura, per a realitzar-hi les activitats que, prèviament sol·licitades, el Consell Escolar cregui oportunes, fora de l’horari escolar.