Animació lectora a la biblioteca

Aquests són els contes que la Noemí ens ha explicat aquesta setmana: “Onga Bonga” a P3 i P4 (acompanyat de la cançó de bressol “Non ninó”) i “El llibre dels porcs” a P5, 1er i 2n (acompanyat del tema “You’re Living Like Pigs” de Guts).… Llegeix més»

DONES DE LA HISTÒRIA

Les alumnes i els alumnes de 6è han cercat informació sobre diferents dones de tots els temps que amb el seu treball, esforç, constància i lluita han aconseguit allò que es proposaven. Aquí trobareu la presentació que han realitzat entre totes i tots.

P5 AL MNAC

LES NENES I ELS NENS DE P5 HEM ANAT AL MNAC A VEURE A EN JERONI, EL JOGLAR. AMB ELL VIUEN AL MUSEU PERSONATGES PINTATS A LES PARETS FA MIL ANYS. ENS HA AGRADAT MOLT. SI TORNEU AMB NOSALTRES AL MUSEU US PODREM EXPLICAR TOT… Llegeix més»

P3 VISITA LA FUNDACIÓ MIRÓ

AVUI HEM ANAT A LA FUNDACIÓ MIRÓ. EN JOAN MIRÓ ERA UN PINTOR A QUI LI AGRADAVA MOLT DIBUIXAR ESTRELLES, LLUNES I SOLS. ELS COLORS QUE MÉS LI AGRADAVEN EREN EL BLAU, GROC, VERMELL I NEGRE.
A VEGADES ESQUITXAVA ELS QUADRES I ESTAMPAVA LES SEVES MANS… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana tornem a gaudir d’històries amb animals personificats que ens permeten aprofundir sobre el tema de la maldat i ens fan pensar sobre els límits del bé i el mal, sobre les bones i males intencions, sobre el pes de les aparences i els… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana la Noemí ens ha explicat el conte “Un Lleó a dins” als cursos d’Educació Infantil (acompanyat del tema “Cat Blues” de Cowboy Bebop OST 1) i el conte “Verònica” a Cicle Inicial (acompanyat amb el videoclip de la cançó “Vull ser diferent” del… Llegeix més»

LES ORDRES DEL REI CARNESTOLTES

EL REI CARNESTOLTES ENS VA MANAR:
DIMARTS PORTAR LLAÇ O CORBATA,
DIMECRES PORTAR UN PENTINAT ESBOJARRAT O ELS CABELLS PINTATS,
I DIJOUS PORTAR EL JERSEI DEL REVÉS!

Arribada de la Reina Carnestoltes

Les noies i els nois de 6èA van donar la benvinguda a la Reina Carnestoltes amb una obra de teatre. Van compartir amb tota l’escola el pregó de la Reina i van donar el tret de sortida a la setmana esbojarrada de Carnaval. Després de… Llegeix més»

TALLERS DISBAUXA

AVUI DIJOUS GRAS ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL I DE CICLE INICIAL AMB L’AJUDA DELS ALUMNES DE 5è HEM GAUDIT D’UN DIVERTIT MATÍ DE TALLERS DE DISBAUXA.
HEM PARTICIPAT EN ELS TALLERS DE: CINTES, ANTIFAÇOS, MAQUILLATGE, MARAQUES, BARRETS, DISFRESSES, JOCS, ….
HA ESTAT UN MATÍ MOLT… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana hem explicat, des de la biblioteca, el conte del “Ratolí que no tenia por” a P3 i P4 (acompanyat de la cançó “El cuc poruc”) i el conte de “Una casa per en Tom” a P5 i cicle inicial (1er i 2on) (acompanyat… Llegeix més»

P5 VISITA EL MERCAT DE SANT ANTONI

LES NENES I ELS NENS DE P5 HEM VISITAT EL MERCAT DE SANT ANTONI I HEM FET DE PERIODISTES TOT FENT PREGUNTES A LES BOTIGUERES I ELS BOTIGUERS. VOLÍEM SABER MOLTES COSES: SI ELS AGRADA LA SEVA FEINA, COM ARRIBA EL PEIX A LES PARADES,… Llegeix més»

OFICIS: FISIOTERAPEUTA

LA MARE DE LA UXÍA ÉS FISIOTERAPEUTA I HA VINGUT A EXPLICAR-NOS COM ÉS LA SEVA FEINA A LES NENES I ELS NENS DE P5. AL FINAL TOTES I TOTS HEM PROVAT A FER-NOS UN MASSATGE. HA ESTAT MOLT INTERESSANT.

ÀLBUM DE… Llegeix més»

100tífiques a 6è

El passat dilluns 11 de febrer es va celebrar el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència. La iniciativa 100tífiques va organitzar més de 100 xerrades simultànies de dones científiques a més de 100 escoles de Catalunya. A l’escola van venir… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana la Noemí ens ha explicat “El Petit gran Bubu” a P3 i P4 (acompanyat de la cançó “Somnis de colors” de la Damaris Gelabert) i “La Petita nena gran” a P5, 1er i 2on (acompanyat de l’àudio “Once upon a time in America”).
Amb… Llegeix més»

LA TAULA SENSORIAL A P3

HEM ESTRENAT LES TAULES SENSORIALS! ARA MATEIX TENIM CIGRONS, LLENTIES, CULLERES I CULLEROTS, PETXINES, PEDRES, POTS I FINS I TOT UN COLADOR PER ON ANAR PASSANT LES LLENTIES!

ÀLBUM DE FOTOS