PETITS CIENTÍFICS

LES NENES I ELS NENS DE P3 HEM ESTAT EXPERIMENTANT AMB RAMPES. N’HI HAVIA DE LLARGUES I CURTES, MÉS O MENYS INCLINADES… TENIEM CUBS, ESFERES, PRISMES, CONS… HEM OBSERVAT EL QUE PASSAVA I… SI ENS HO PREGUNTES T’HO EXPLICAREM!

ÀLBUM DE… Llegeix més»

PRIMERA SESSIÓ DE PLÀSTICA A P3

LA SETMANA PASSADA VAM PODER GAUDIR DE LA NOSTRA PRIMERA SESSIÓ DE PLÀSTICA: PRIMER VAM ESTAMPAR LES NOSTRES MANS AMB MOLTS COLORS DIFERENTS EN UN PAPER MOLT GRAN QUE PODEU VEURE ALS PASSADISSOS EXTERIORS DE LES NOSTRES CLASSES I DESPRÉS TAMBÉ VAM PODER PINTAR LLIUREMENT… Llegeix més»

PRIMER DIA DE RACONS A P3

DESPRÉS D’UNES QUANTES SETMANES A LA NOSTRA NOVA ESCOLA, EN LES QUALS ENS HEM ANANT CONEIXENT TOT JUGANT ELS UNS AMB ELS ALTRES, AQUESTA SETMANA HEM COMENÇAT ELS RACONS. MIREU QUÈ VARIATS I XULOS QUE SÓN!!!

ÀLBUM DE FOTOS

orla de 6è curs 2020-21

Els nostres alumnes de 6è ja s’han fet grans i aquest curs 2020-21 continuen el seu viatge cap a la Secundària.
Us emporteu una maleta plena de records i amistats.
No us diem adéu sinó  fins sempre.
Aquesta serà sempre la vostra escola.

Beques Menjador

Benvolgudes famílies,
El  termini per a demanar un ajut menjador és  7 al 20 de setembre. Un cop passat aquest termini, com en anys anteriors, hi haurà un període obert (per a nouvinguts i situacions sobrevingudes).
Enguany les sol·licituds es faran de forma telemàtica, a través… Llegeix més»

Reserva llibres curs 2020/21

L’escola i l’AFA organitza els llibres necessaris dels vostres fills/es pel proper curs.  Aquests es reparteixen a les aules el primer dia de classe i el cobrament es fa per TPV durant l’estiu.
Cal que ompliu  el full de comanda, tan si esteu interessats com… Llegeix més»

RECOMANACIONS D’ESTIU

L’APRENENTATGE ES PRODUEIX  SEMPRE I EN TOTS ELS LLOCS
Com cada mes de juny es realitza el tancament del curs escolar. Ha arribat el temps de les vacances, acabar un curs, una etapa i obrir una porta a la següent.
Tots els docents de l’escola Diputació us… Llegeix més»

APADRINAMENT LECTOR

Estimats companys/es de 5è ,
Els vostres fillols i les filloles de 2n estan molt agraïts i agraïdes per tot el suport que els hi heu donat durant el curs amb la lectura. Sou unes padrines i padrins espectaculars!!!
Per agrair-vos el vostre treball han creat un… Llegeix més»

És l’hora dels Adéus

Benvolgudes Famílies,
Avui acomiadem un curs que vam iniciar a l’escola amb molta normalitat i que acaba a casa, d’una manera ben diferent.
És moment de mirar enrere i reflexionar com hem viscut el que serà possiblement l’any més estrany de les nostres vides.
Ha estat un curs… Llegeix més»

Els nostres projectes del curs 2019/2020

Benvolgudes famílies,
Malgrat la situació que hem viscut i després d’haver acabat el curs a casa, us volem mostrar un recull de tots els projectes que s’han treballat a la nostra escola. Esperem que el gaudiu tant com nosaltres hem gaudit portant a terme els projectes.
Aquí… Llegeix més»

AGRAÏMENT A LA XARXA SOLIDÀRIA DE SANT ANTONI

Des de l’escola volem agrair a la Xarxa Solidària de Sant Antoni per donar-nos ordinadors i tauletes per aquells alumnes que durant el confinament els han necessitat. Tota l’escola, com les famílies estem molt emocionats per l’esforç de poder quedar amb nosaltres i donar-nos… Llegeix més»

La història de la nostra escola

Clica a sobre de la imatge i podràs veure el recull d’una part de la història de la nostra escola fet pel Josep Rossich, que va ser director de l’escola durant 17 anys!!!

Padlet celebració 25è aniversari

Avui és el 25è aniversari de l’escola. El padlet de celebració ja s’està començant a omplir. Animeu-vos a participar. Esperem totes les vostres aportacions!!!