100tífiques a 6è

El passat dilluns 11 de febrer es va celebrar el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència. La iniciativa 100tífiques va organitzar més de 100 xerrades simultànies de dones científiques a més de 100 escoles de Catalunya. A l’escola van venir… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana la Noemí ens ha explicat “El Petit gran Bubu” a P3 i P4 (acompanyat de la cançó “Somnis de colors” de la Damaris Gelabert) i “La Petita nena gran” a P5, 1er i 2on (acompanyat de l’àudio “Once upon a time in America”).
Amb… Llegeix més»

LA TAULA SENSORIAL A P3

HEM ESTRENAT LES TAULES SENSORIALS! ARA MATEIX TENIM CIGRONS, LLENTIES, CULLERES I CULLEROTS, PETXINES, PEDRES, POTS I FINS I TOT UN COLADOR PER ON ANAR PASSANT LES LLENTIES!

OFICIS: PERIODISTA I DISSENYADOR GRÀFIC

LA JORDINA I EN GUS, MARE D’EN LLUC I PARE DE L’AINA SÓN PERIODISTA I DISSENYADOR GRÀFIC I ENS HAN VINGUT A EXPLICAR LA SEVA FEINA. ENS HA AGRADAT MOLT I HEM ESTAT MOLT ATENTS PERQUÈ… NOSALTRES TAMBÉ FAREM DE PERIODISTES!

TREBALL COOPERATIU AMB LES LLETRES MÒBILS

A P4 FEM TREBALL COOPERATIU PER PARELLES AL TALLER DE LLENGUA AMB LES LLETRES MÒBILS.
PENSEM PARAULES I BUSQUEM LES LLETRES QUE NECESSITEM PER PODER ESCRIURE-LES.
ÉS UN TREBALL QUE ENS AGRADA MOLT!
MIREU COM HO FEM A LA CLASSE I LES LLISTES QUE FEM.

P4 ANEM A VISITAR “LA PEDRERA”

ELS TAURONS I ELS CAVALLETS DE MAR HEM ANAT A FER UNA VISITA A LA CASA DE LA PEDRERA DE BARCELONA.
ALLÀ HEM VIST MOLTES COSES QUE TENIA EN COMPTE EN GAUDÍ AL REALITZAR LES SEVES OBRES.
EN AQUESTA VISITA HEM VIST: LA FAÇANA DE L’EDIFICI,… Llegeix més»

P5 I EL SISTEMA SOLAR

LES NENES I ELS NENS DE P5 VOLÍEM SABER MOLTES COSES DELS PLANETES, DE LA LLUNA, DEL SOL, DELS FORATS NEGRES… I HEM APRÈS MOLT I MOLT. GRÀCIES A LES MARES I ELS PARES PER ACOMPANYAR-NOS QUAN APRENEM!!!!

DISSENY DE RAJOLES

LES NENES I ELS NENS DE P5 HEM DISSENYAT LES NOSTRES PRÒPIES RAJOLES I HEM DESCOBERT AMB UNS MIRALLS COM QUEDARIEN A TERRA. SEMBLA MÀGIA!!

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana la Noemí ens ha explicat “L’estrella de la Laura” a P3, P4 i P5 (acompanyat amb la versió catalana de la cançó “Twinkle Twinkle Little Star”) i “Visca les ungles de colors!” a 1er i 2on (acompanyat amb un àudio del George Fenton).
Junts… Llegeix més»

ACTIVITATS DEL DIA DE LA PAU

AMB MOTIU DE LA CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU, ELS NENS DE 3er, 4t I UN 5è VAN VENIR A CONÈIXER ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL I A JUGAR AMB ELLS UNA ESTONA!

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana la Noemí ens ha explicat aquesta trilogia de contes sobre animals personificats, acompanyada en aquest cas per música de Sufjan Stevens:

• “El Ratolí i la Pilota Vermella” a P3
    • “Colla de Porcs!” a P4 i P5
    • “Frank, la granota que desitjava volar” a 1er… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Com cada setmana, la Noemí ens ha explicat uns contes que ens han agradat molt: “El Sol fa tard” (acompanyat de la cançó popular “El sol solet”) a P3 i P4, i “El Talpet Terràtremol” (acompanyat de música de Vangelis) a P5, 1er i 2on.
Les… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquí teniu els contes que ens ha explicat la Noemí aquesta setmana: “Els ninots de paper” a P3, P4 i P5 i “El meu amic extraterrestre“a 1er i 2on. També teniu la música que ha fet servir per acompanyar cadascun dels contes.

Julia Donaldson ;… Llegeix més»