Animació lectora a la biblioteca

Aquí teniu els contes que ens ha explicat la Noemí aquesta setmana: “Els ninots de paper” a P3, P4 i P5 i “El meu amic extraterrestre“a 1er i 2on. També teniu la música que ha fet servir per acompanyar cadascun dels contes.

Julia Donaldson ;… Llegeix més»

APRENDRE… QUÈ N’ÉS DE DIVERTIT!

A P5 ENS HO PASSEM D’ALLÒ MÉS BÉ APRENENT! LES MESTRES ENS PREPAREN PROPOSTES BEN ENGRESCADORES A L’AULA. QUAN ARRIBEM, DESPRÉS DE SALUDAR I DESAR LA MOTXILLA PODEM TRIAR ON ANAR I QUÈ FER I PODEM ANAR CANVIANT DE PROPOSTA SEMPRE QUE VULGUEM.
CADA SETMANA HI… Llegeix més»

Comencem trimestre a CS

Quina millor manera  de començar el trimestre que compartir una estona jugant als jocs que ens han portat els Reis. Llegir instruccions, pensar, posar-nos d’acord, saber guanyar o perdre… el joc és una magnífica eina per aprendre i a més és divertida! Gràcies Reis!!!

Animació lectora a la biblioteca

El nou any ens ha portat la Noemí, la nostra bibliotecària, de nou a l’escola i tots estem molt contents de tornar-la a tenir per aquí.
Aquests són els contes que ens ha explicat aquesta setmana: “La Talpeta que volia saber qui li havia fet allò… Llegeix més»

ELS CARGOLS I LES PAPALLONES HEM CONEGUT LA NOEMÍ

AVUI HEM CONEGUT LA NOEMÍ, LA BIBLIOTECÀRIA DE L’ESCOLA. ENS HA EXPLICAT UN CONTE QUE ENS HA AGRADAT MOLT I A PARTIR D’ARA, CADA DIMECRES QUAN PUGEM A LA BIBLIOTECA, SERÀ ELLA QUI ENS CONTINUARÀ FENT DESCOBRIR NOUS CONTES I HISTÒRIES!

HAN PASSAT ELS REIS!!!

ELS REIS HAN PASSAT PER L’ESCOLA. NO SABEM QUAN HAN VINGUT PERÒ ENS HEM TROBAT MOLTS REGALS A L’ENTRADA.
HI HAVIA REGALS PER TOTS ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA, REGALS PER JUGAR A LA CLASSE I TAMBÉ PER JUGAR AL PATI I A LA LUDOTECA.
MOLTES… Llegeix més»

FEM CAGAR EL TIÓ A EDUCACIÓ INFANTIL

ELS NENS I NENES DE P-3, P-4 I P-5 HEM FET CAGAR EL TIÓ.
LI HEM CANTAT UNA CANÇÓ I HEM PICAT BEN FORT.
ENS HA CAGAT NEULES I TORRÓ.
DESPRÈS ENS HO HEM MENJAT TOTS JUNTS AL PATI DE L’ESCOLA PER CELEBRAR-HO.
BON NADAL A TOTHOM !!!

Llegeix més»

FEM L’ÀLBUM A P3

EL TEMPS PASSA VOLANT I JA ESTEM ACABANT EL PRIMER TRIMESTRE! ELS NENS I NENES DE P3 HAN FET L’ÀLBUM TOT SOLS. ESPEREM QUE US AGRADI!

ÀLBUM DE FOTOS

TREBALLEM LES LLETRES A P-4

ELS NENS I NENES DE P-4 ESTEM TREBALLANT AMB LES LLETRES DE L’ABECEDARI.
LES TREBALLEM DE MOLTES MANERES:
AMB LES LLETRES IMANTADES,
AMB LES LLETRES MÒBILS,
ESCRIVINT A LA PISSARRA O AL TERRA AMB GUIX,
ESCRIVINT AMB AIGUA I PINZELL AL TERRA,
BUSQUEM OBJECTES PER LES CAPSES DE LES LLETRES, ….
FEM… Llegeix més»

Matemàtics i matemàtiques de 6è

Els i les alumnes de 6è van fer una sortida al Museu de les Matemàtiques. Va ser una experiència molt interessant. Van poder manipular molt materials dels diferents àmbits de la matemàtica i van acabar fent una gincana matemàtica pel parc amb premi final i… Llegeix més»

Bones Festes!

Els més grans de l’escola us volen felicitar les festes amb les seves postals digitals!
Bones vacances a tots i a totes i ens retrobem al 2019!

Àlbum il·lustrat a 5è

En aquestes dates el Reis comencen a tenir molt protagonisme però .. i els camells, que no es mereixen que en parlem? Els alumnes de 5è han pogut gaudir de la història del Camell d’Orient de Manel i n’han cantat la cançó. Els alumnes creixen… Llegeix més»