PORTES OBERTES 2020

LES JORNADES DE PORTES OBERTES DE L’ESCOLA DIPUTACIÓ ES CELEBRARAN ELS DIES 3-5-10 DE MARÇ
Es fan visites guiades en grups reduïts.
Horari de matí: Primer grup a les 9:30 i segon grup 12:00
Horari de tarda: 17:30
INSCRIURE’S A LA JORNADA DE PORTES OBERTES 2020 D’INFANTIL I PRIMÀRIA
Telf.93-4546868… Llegeix més»

Arribada de Sa Majestat Carnestoltes

Els alumnes de sisè ens han fet una representació al gimnàs de l’escola Diputació. Totes les obres han estat molt creatives i relacionades amb la sostenibilitat.
Hem gaudit d’una actuació molt divertida amb: programes de Tv, obres de teatre sobre sostenibilitat i, sobretot, l’arriba de Carnestoltes.… Llegeix més»

PER DIJOUS GRAS BOTIFARRA FINS EL NAS!!

TOTS ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL ENS HEM REUNIT AL PATI DE L’ESCOLA PER FER UN TASTET DE BOTIFARRA EN UN HONOR AL DIA D’AVUI, DIJOUS GRAS.
ESTAVA BONÍSSIMAAAAA!!!

P4 HEM ANAT A LA PEDRERA !

ELS NENS I NENES DE P4 HEM ANAT A VEURE LA PEDRERA, UN EDIFICI EMBLEMÀTIC DE LA NOSTRA CIUTAT I ON
ENS HAN EXPLICAT MOLTS SECRETS D’AQUEST EDIFICI TAN BONIC I DEL SEU ARQUITECTE ANTONI GAUDÍ.
A TOT ENS HA AGRADAT MOLT AQUESTA ACTIVITAT.
HEM PASSAT UN MATÍ… Llegeix més»

TALLERS DISBAUXA

AQUEST MATÍ DE DIJOUS GRAS, COM JA ÉS TRADICIÓ, LES NENES I ELS NENS D’EDUCACIÓ INFANTIL I DE CICLE INICIAL, AMB L’INESTIMABLE AJUDA DELS ALUMNES DE 5è , HEM GAUDIT D’UNS ESBOJERRATS TALLERS DE LA DISBAUXA. HEM ANAT AMUNT I AVALL ENTRE LES DUES PLANTES… Llegeix més»

ORDRES CARNESTOLTES P3

DILLUNS VA ARRIBAR A LA NOSTRA ESCOLA EL REI CARNESTOLTES I, COM LI AGRADA MOLT LA GRESCA, ENS VA DEMANAR QUE DIMARTS TOTHOM A L’ESCOLA PORTÉS UN PENTINAT ESBOJERRAT, DIMECRES TOTHOM HAVIA DE VENIR VESTIT AMB EL PIJAMA I AVUI DIJOUS TOTHOM AMB UNA SABATA… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana hem convertit la biblioteca en un restaurant i hem celebrat un gran banquet amb “L’aniversari del senyor Guillamó” i hem estat convidats a un sopar de gala amb el conte de “Lenny Llamàntol -es queda a sopar-“.
Els àpats són cadascuna de les menjades… Llegeix més»

Dia Escolar de la No-violència i la Pau

Cada 30 de gener, des de 1964, se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Gandhi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort. L’escola Diputació cada any organitza una sèrie d’activitats per… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana, a la biblioteca, hem parlat sobre la figura del llop als contes.
Ens hem adonat que en la majoria de contes populars, que coneixem, el llop és una figura que representa el mal, però que sempre acaba perdent.
De bon començament, hem desxifrat dos enigmes… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

El passat dijous dia 30 de gener es va celebrar el dia Escolar de la No-Violència i la Pau i d’aquesta commemoració ens hem fet ressò a la biblioteca.
Així doncs, hem explicat contes amb temàtiques que ens permetin sommiar en un món millor. Hem parlat… Llegeix més»

Treballem els polígons amb Pitàgores

Avui els alumnes de quart han posat en pràctica al pati de l’escola tot allò que han après a classe de matemàtiques mesurant el camp de futbol i de bàsquet, reconeixent les figures poligonals, calculant el perímetre, les diferents àrees i la longuitud i àrea… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana ens ha visitat a casa nostra un temporal, anomenat Glòria, que ha estat molt intens i feixuc i ens ha deixat molt vent, aigua i neu.
A la biblioteca hem parlat d’aquest fet que ha marcat l’actualitat d’aquests dies, i aprofitant l’avinentesa, hem volgut… Llegeix més»

CONCERT A EDUCACIÓ INFANTIL

AVUI LES NENES I ELS NENS D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM GAUDIT D’UN DIVERTIT CONCERT D’INSTRUMENTS DE VENT A L’ESCOLA. HEM POGUT SENTIR EL SO DE LA TROMPETA, EL TROMBÓ, EL BOMBARDÍ, LA TUBA, EL CLARINET, EL SAXO, L’ACORDIÓ, … I D’ALTRES INSTRUMENTS DE VENT CASOLANS MOLT… Llegeix més»

DISFRESSES A LA LUDOTECA A P3

S’APROPA EL CARNESTOLTES I HEM POSAT EN MARXA EL RACÓ DE DISFRESSES A LA LUDOTECA. TOTS I TOTES ENS HEM POSAT MOLT CONTENTS I NO HEM PARAT DE PROVAR-NOS TOT TIPUS DE DISFRESSES!!!

ÀLBUM DE FOTOS

AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

AQUESTA SETMANA HEM COMENÇAT ELS AMBIENTS. A PARTIR D’ARA, TRES TARDES A LA SETMANA ELS NENS I NENES DE P3, P4 I P5 PODRAN ESCOLLIR A QUIN DELS NOU AMBIENTS VOLEN ANAR: ART, FER I DESFER, COMUNICACIÓ, MINIMONS, MÚSICA I MOVIMENT, MATEMÀTIC, JOCS DE TAULA,… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana a la biblioteca hem tractat el tema dels “pares”. Hem parlat sobre la figura paterna en relació al temps i la dedicació que exerceixen amb els seus fills o filles.
Tots sabem com n’és d’important dedicar temps a estar amb els fills. I a… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Ens hem retrobat, de nou, a la biblioteca després de les vacances i hem gaudit plegats amb una nova història que té relació amb el medi ambient: Una mare per l’Owen. Aquesta l’hem explicat a p3, p4, p5 i també a 1r i 2n.
Un cadell… Llegeix més»

HAN PASSAT ELS REIS A EDUCACIÓ INFANTIL!!!

AL TORNAR DE LES VACANCES DE NADAL HEM TROBAT AL VESTÍBUL DE L’ESCOLA REGALS PER A TOTES LES CLASSES.
DURANT TOT L’ANY HEM PROCURAT FER LES COSES BEN FETES I ENS HEM PORTAT MOLT BÉ.
MOLTES GRÀCIES REIS DE L’ORIENT!
I FINS EL PROPER ANY QUE ESPEREM QUE… Llegeix més»