PORTES OBERTES 2020

LES JORNADES DE PORTES OBERTES DE L’ESCOLA DIPUTACIÓ ES CELEBRARAN ELS DIES 3-5-10 DE MARÇ
Es fan visites guiades en grups reduïts.
INSCRIURE’S A LA JORNADA DE PORTES OBERTES 2020 D’INFANTIL I PRIMÀRIA
Telf.93-4546868
SESSIONS INFORMATIVES CONSORCI D’EDUCACIÓ
Les dates i els llocs on es faran les sessions informatives amb… Llegeix més»

AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

AQUESTA SETMANA HEM COMENÇAT ELS AMBIENTS. A PARTIR D’ARA, TRES TARDES A LA SETMANA ELS NENS I NENES DE P3, P4 I P5 PODRAN ESCOLLIR A QUIN DELS NOU AMBIENTS VOLEN ANAR: ART, FER I DESFER, COMUNICACIÓ, MINIMONS, MÚSICA I MOVIMENT, MATEMÀTIC, JOCS DE TAULA,… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana a la biblioteca hem tractat el tema dels “pares”. Hem parlat sobre la figura paterna en relació al temps i la dedicació que exerceixen amb els seus fills o filles.
Tots sabem com n’és d’important dedicar temps a estar amb els fills. I a… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Ens hem retrobat, de nou, a la biblioteca després de les vacances i hem gaudit plegats amb una nova història que té relació amb el medi ambient: Una mare per l’Owen. Aquesta l’hem explicat a p3, p4, p5 i també a 1r i 2n.
Un cadell… Llegeix més»

HAN PASSAT ELS REIS A EDUCACIÓ INFANTIL!!!

AL TORNAR DE LES VACANCES DE NADAL HEM TROBAT AL VESTÍBUL DE L’ESCOLA REGALS PER A TOTES LES CLASSES.
DURANT TOT L’ANY HEM PROCURAT FER LES COSES BEN FETES I ENS HEM PORTAT MOLT BÉ.
MOLTES GRÀCIES REIS DE L’ORIENT!
I FINS EL PROPER ANY QUE ESPEREM QUE… Llegeix més»

CANTADA DE NADALES ENTRE INFANTIL I CICLE MITJÀ

I A ÚLTIMA HORA DEL MATÍ, ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL I DE CICLE MITJÀ HEM GAUDIT UNA ESTONA PLEGATS CANTANT-NOS MÚTUAMENT LES NADALES I RECITANT-NOS ELS POEMES QUE HEM ESTAT APRENENT AQUESTES ÚLTIMES SETMANES.
UNA FANTÀSTICA MANERA D’ACOMIADAR-NOS FINS L’ANY VINENT!!!

Llegeix més»

FEM CAGAR EL TIÓ A EDUCACIÓ INFANTIL

AVUI EL TIÓ, COM L’HEM DONAT MOLT DE MENJAR DURANT TOTA LA SETMANA, ENS HA FET UNA BONA CAGARADA DE TORRONS I NEULES.
DESPRÉS ENS HEM JUNTAT AL GIMNÀS (JA QUÈ EL PATI ESTAVA BEN MULLAT) PER MENJAR-LOS TOTS JUNTS I AIXÍ ACABAR EL TRIMESTRE BEN… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Per descomptat que el Nadal també ha arribat a la biblioteca!
I per celebrar-ho hem escoltat nadales i hem recitat poemes.
AQUEST NADAL
Aquest Nadal
No vull que em compreu joguines,
no vull roba ni torrons,
ni pastissos
ni bombons.
El que vull
no ho tenen a les botigues:
Vull rialles i petons!
Montse Ginesta
LA CAVALCADA… Llegeix més»

HA VINGUT L’ONCLE BUSCALL

AVUI AL MATÍ HA VINGUT L’ONCLE BUSCALL A L’ESCOLA.
COM HA VINGUT DE MOLT LLUNY ESTAVA CANSAT I DORMIA PERÒ L’HEM DESPERTAT AMB UNA CANÇÓ I ENS HA DONAT UN TIÓ I UNA CARTA PER A QUE APRENGUEM A TENIR-NE CURA.
GRÀCIES ONCLE BUSCALL!!!!

Animació lectora a la biblioteca

I vet aquí que ha arribat el torn de parlar de música a la biblioteca!
Quan obro la boca ensenyo
blanca i fina dentadura,
i així que a parlar em poso
totes les dents em belluguen.
El meu nom diu que sóc pi,
més també sóc d’altra fusta;
i unes dames que… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

El tema que hem tractat a la biblioteca, aquesta setmana, és la simbologia dels colors.
Hi ha una gran diversitat d’associacions en l’ús dels colors i conceptes en les diverses cultures, i fins i tot en una mateixa cultura i en èpoques diferents.
El color també té… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

El 25 de novembre es va celebrar el dia internacional de la no violència vers les dones.
Ens hem sumat a aquesta reivindicació per foragitar la violència masclista de la nostra societat i, com no podia ser d’altra manera, ens hem fet ressò d’aquest tema a… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Què venen els pirates! A l’abordatge!
Aquesta setmana, a la biblioteca, ens han vingut a visitar un dels personatges d’aventures preferits de tots els infants: els pirates!
A 2n hem explicat el conte titulat “Els meus veïns pirates” . Una història divertida i plena d’intriga que parla… Llegeix més»