Eleccions al Consell Escolar

JUNTS FEM EQUIP
PARTICIPA!
Els consells escolars són els principals òrgans de participació en la vida dels centres ja que acullen les veus dels docents, alumnat, famílies, personal d’administració i de serveis i de l’administració pública, etc. Per mitjà dels Consells Escolars de Centres es pot… Llegeix més»

PLE DEL DISTRICTE 6è

Les noies i els nois de 6è han viscut un ple del districte organitzat per ells mateixos. S’han organitzat en associacions de veïns, consellers i secretari, per poder reflexionar i debatre sobre el districte. Ha estat molt interessant escoltar les seves propostes, queixes i suggeriments.

A P3 JUGUEM AMB….

ELS CARGOLS I LES PAPALLONES HAN TOCAT PEDRES, SORRA I AIGUA. TOCANT TOCANT HO HAN BARREJAT TOT….
AL FINAL HAVÍEM DE TORNAR CADA COSA AL SEU POT. LA SORRA I LES PEDRES LES HEM POGUT SEPARAR DE L’AIGUA AMB UN COLADOR!
MIREU QUE BÉ QUE S’HO HAN… Llegeix més»

QUÈ LI HA PASSAT AL SUCRE?

LES NENES I ELS NENS DE LES CLASSES DELS CAVALLETS DE MAR I DELS TAURONS HAN INVESTIGAT QUÈ PASSA AMB EL SUCRE I L’ARRÒS QUAN ELS BARREGEM AMB L’AIGUA.
PRIMER HAN TASTAT L’AIGUA I AL POSAR-LI UNA CULLERADA DE SUCRE I REMENAR-LA SEMBLAVA QUE EL SUCRE… Llegeix més»

ANEM AL TOCA-TOCA!

ELS NENS I NENES DE P-4 HEM ANAT A FER UN TALLER AL COSMOCAIXA QUE ES DIU TOCA-TOCA. ALLÀ
HEM VIST MOLTS ANIMALS QUE HEM POGUT TOCAR I ENS HAN EXPLICAT MOLTES COSES INTERESSANTS.
MIREU UNA MICA DE TOT EL QUE HEM FET.

LES POMES

AQUESTS DARRERS DIES HEM TINGUT MOLTES POMES A LES CLASSES (VERMELLES, VERDES I GROGUES) I ALGUNA MAGRANA. LES HEM CLASSIFICAT, HEM FET SÈRIES AMB ELLES, LES HEM OBSERVAT PER DINS I PER FORA I AQUESTA SETMANA, FINALMENT, ENS LES HEM MENJAT. ESTAVEN MOLT BONES I… Llegeix més»

Hem anat al mercat

Els grups de primer aquest dimarts i avui han anat a visitar el mercat de Sant Antoni, i han vist i après moltes coses!!!!!. Entre d’altres els preus dels aliments, els tipus de parades, com diferenciar un peix fresc d’un no tant fresc… a més… Llegeix més»