LA CASTANYADA A P3

FA DUES SETMANES VAM CELEBRAR LA CASTANYADA A P3! ENS HO VAM PASSAR GENIAL, VA SER UN DIA DIFERENT. EL CUINER ENS VA FER CASTANYES I A LA TARDA ENS LES VAM MENJAR! ESTAVEN BONÍSSIMES!!!

ÀLBUM DE FOTOS
TAMBÉ VAM BALLAR I CANTAR… Llegeix més»

Resolució Povisional BEQUES MENJADOR

Ja podeu consultar la Resolució provisional corresponent als ajuts de menjador per al curs 2020-2021 que es van sol.licitar el mes de setembre.
Podeu consultar les llistes al plafó de l’entrada de l’escola.
El termini per presentar al·legacions finalitza el 25 de novembre i l’horari és de 8:30 a 12h els… Llegeix més»

LA TARDOR A P3

LA TARDOR HA ARRIBAT I LES NENES I ELS NENS DE P3 HEM VOLGUT CELEBRAR-HO. PER AIXÒ AQUESTES ÚLTIMES SETMANES…
HEM PORTAT A LA CLASSE TOTA MENA D’OBJECTES DE LA NATURA QUE HEM TROBAT PEL CARRER I PER LA MUNTANYA I ELS HEM ESTAT OBSERVANT:

Llegeix més»

EL PROTAGONISTA DE LA SETMANA A P3

A P3 JA FA UNS DIES QUE VAM COMENÇAR L’ACTIVITAT DEL PROTAGONISTA DE LA SETMANA. ENS FA MOLTA IL·LUSIÓ PORTAR DE CASA FOTOS I OBJECTES QUE ENS AGRADEN MOLT I ENSENYAR-LOS A LES NOSTRES COMPANYES I COMPANYS!!!

PETITS CIENTÍFICS

LES NENES I ELS NENS DE P3 HEM ESTAT EXPERIMENTANT AMB RAMPES. N’HI HAVIA DE LLARGUES I CURTES, MÉS O MENYS INCLINADES… TENIEM CUBS, ESFERES, PRISMES, CONS… HEM OBSERVAT EL QUE PASSAVA I… SI ENS HO PREGUNTES T’HO EXPLICAREM!

ÀLBUM DE… Llegeix més»

PRIMERA SESSIÓ DE PLÀSTICA A P3

LA SETMANA PASSADA VAM PODER GAUDIR DE LA NOSTRA PRIMERA SESSIÓ DE PLÀSTICA: PRIMER VAM ESTAMPAR LES NOSTRES MANS AMB MOLTS COLORS DIFERENTS EN UN PAPER MOLT GRAN QUE PODEU VEURE ALS PASSADISSOS EXTERIORS DE LES NOSTRES CLASSES I DESPRÉS TAMBÉ VAM PODER PINTAR LLIUREMENT… Llegeix més»

PRIMER DIA DE RACONS A P3

DESPRÉS D’UNES QUANTES SETMANES A LA NOSTRA NOVA ESCOLA, EN LES QUALS ENS HEM ANANT CONEIXENT TOT JUGANT ELS UNS AMB ELS ALTRES, AQUESTA SETMANA HEM COMENÇAT ELS RACONS. MIREU QUÈ VARIATS I XULOS QUE SÓN!!!

orla de 6è curs 2020-21

Els nostres alumnes de 6è ja s’han fet grans i aquest curs 2020-21 continuen el seu viatge cap a la Secundària.
Us emporteu una maleta plena de records i amistats.
No us diem adéu sinó  fins sempre.
Aquesta serà sempre la vostra escola.

Beques Menjador

Benvolgudes famílies,
El  termini per a demanar un ajut menjador és  7 al 20 de setembre. Un cop passat aquest termini, com en anys anteriors, hi haurà un període obert (per a nouvinguts i situacions sobrevingudes).
Enguany les sol·licituds es faran de forma telemàtica, a través… Llegeix més»

Reserva llibres curs 2020/21

L’escola i l’AFA organitza els llibres necessaris dels vostres fills/es pel proper curs.  Aquests es reparteixen a les aules el primer dia de classe i el cobrament es fa per TPV durant l’estiu.
Cal que ompliu  el full de comanda, tan si esteu interessats com… Llegeix més»

RECOMANACIONS D’ESTIU

L’APRENENTATGE ES PRODUEIX  SEMPRE I EN TOTS ELS LLOCS
Com cada mes de juny es realitza el tancament del curs escolar. Ha arribat el temps de les vacances, acabar un curs, una etapa i obrir una porta a la següent.
Tots els docents de l’escola Diputació us… Llegeix més»

APADRINAMENT LECTOR

Estimats companys/es de 5è ,
Els vostres fillols i les filloles de 2n estan molt agraïts i agraïdes per tot el suport que els hi heu donat durant el curs amb la lectura. Sou unes padrines i padrins espectaculars!!!
Per agrair-vos el vostre treball han creat un… Llegeix més»

És l’hora dels Adéus

Benvolgudes Famílies,
Avui acomiadem un curs que vam iniciar a l’escola amb molta normalitat i que acaba a casa, d’una manera ben diferent.
És moment de mirar enrere i reflexionar com hem viscut el que serà possiblement l’any més estrany de les nostres vides.
Ha estat un curs… Llegeix més»

Els nostres projectes del curs 2019/2020

Benvolgudes famílies,
Malgrat la situació que hem viscut i després d’haver acabat el curs a casa, us volem mostrar un recull de tots els projectes que s’han treballat a la nostra escola. Esperem que el gaudiu tant com nosaltres hem gaudit portant a terme els projectes.
Aquí… Llegeix més»