Educació

“Digues-m’ho i ho oblido, ensenya-m’ho i ho recordo, involucra-m’hi i ho aprenc”
Benjamin Franklin

ELS TALLERS A P4 I P5

AQUEST CURS ESTRENEM TALLERS A LES TARDES.
ELS INFANTS DE P4 I P5 VAN JUNTS A DIFERENTS ESPAIS ON PODEN EXPRESSAR-SE BALLANT AMB MÚSICA, FER CONSTRUCCIONS, EXPERIMENTAR AMB LA LLUM I LES OMBRES, JUGAR AMB PUZLES, EXPRESSAR-SE AMB DIFERENTS TÈCNIQUES GRÀFIQUES I PLÀSTIQUES I JUGAR I… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Reprenem la setmana amb més històries a la biblioteca. Aquesta vegada, amb dos contes sobre lleons.
Hem aprofitat dues històries que versen sobre animals personificats, totalment diferents l’una de l’altra, per empatitzar amb les emocions d’un dels felins més admirats pels nens i nenes: el Lleó.
A… Llegeix més»

ELS CIENTÍFICS DE P5

AVUI HEM ANAT A COSMOCAIXA.
HEM FET DE CIENTÍFICS AL CLICK DELS NENS, MOVENT VAIXELLS SENSE TOCAR-LOS, JUGANT AMB UN TELÈFON GEGANT, FENT BOMBOLLES, AIXECANT UN HIPOPÒTAM AMB UNA PALANCA… I TAMBÉ HEM VIST EL BOSC INUNDAT I UNA EXPOSICIÓ AMB MOLT MIRALLS!
QUÈ BÉ ENS HO… Llegeix més»

Treball Cooperatiu 6èA

A través del treball cooperatiu coneixem comunitats autònomes, el canvi climàtic i diferents valors.

Lectura Sisè C

A través de la lectura estem descobrint diferents costums i tradicions internacionals.

Animació lectora a la biblioteca

Aquests dies estem de celebració a l’escola, perquè és la setmana de la Castanyada i donem així pas a la tardor.
Les tradicions conflueixen, s’aglutinen i es complementen. Des de l’origen celta d’aquesta festa, conviuen la tradició cristiana de Tots Sants, la Castanyada, i el Halloween… Llegeix més»

Projecte Origen de l’Escola

Ja treballem en grups per centres d’interés, hem trobat fotografies antigues i escrits de com era l’escola abans. A plàstica estem fent un dibuix de com ens imaginem aquests orígens a través de la documentació que hem trobat.

Cicle Superior Dia de Muertos

Hem treballat a través de la lectura de Coco i la visualització de la película la tradició Mexicana de Día de Muertos, i hem decorat el nostre vestíbul i passadissos amb les típiques Catrines. Hem comparat aquesta tradició Mexicana amb la nostra castanyada Día de… Llegeix més»

A P5 ENS MENGEM LA GEOMETRIA!!

MENGEM CERCLES DE XOCOLATA, TRIANGLES DE FORMATGE, QUADRATS DE GALETA, ESFERES DE MANDARINA, ESPIRALS D’ENSAÏMADA, CILINDRES DE PASTANAGA, PIRÀMIDES DE MANGO….. I ENCARA PODEM DESCOBRIR I JUGAR MÉS.
QUANTS QUADRATS HI HA A LA PRIMERA FOTO?

Animació lectora a la biblioteca

A la biblioteca ens fem preguntes i busquem les respostes en els contes.
Aquesta setmana hem parlat sobre els superherois. I hem arribat a la conclusió que la majoria d’aquests són bons, i que utilitzen els seus superpoders per tal de fer el bé i ajudar… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Malauradament, l’actualitat ens fa obrir els ulls i ens demostra que estem davant d’una emergència climàtica sense precedents i, com no pot ser d’una altra manera, també des de l’escola donem resposta a aquest fet gravíssim.
I la millor manera de començar a respectar el nostre… Llegeix més»

DIJOUS A P5

AVUI DIJOUS HEM COMENÇAT ELS RACONS A P5.