SB CIUTAT EDUCADORA, GRÀCIES!

Mireu quin escrit Sant Boi Ciutat Educadora, L’espai de l’educació, la convivència i la solidaritat han fet sobre la nostra escola!

Hi ha centres que per la seva història, context, ubicació i composició, poden arribar a tenir unes característiques que requereixen un abordatge més complex i específic, és el cas de l’Escola Ciutat Cooperativa que ha viscut, però, la diversitat com una oportunitat.

El seu projecte és un exemple clar del que anomenem educació inclusiva que, en definició de  Susan Stainback,  es tracta d’”un procés pel qual s’ofereix a tots els nens i nenes, sense distinció pel que fa a la capacitat, la raça o qualsevol altra diferència, l’oportunitat de continuar sent membres de les aules regulars i d’aprendre dels seus companys –i amb ells– a l’aula”. És així com a l’escola fan servir aquesta diversitat com a valor d’aprenentatge i és així com els alumnes, a més dels coneixements curriculars, adquireixen uns altres coneixements en valors que els permeten créixer tant en l’àmbit professional com en el personal.

Simplement, gràcies.