Xerrada QUÈ LI ESTÀ PASSANT! COMENÇA LA SECUNDÀRIA.

Benvolgudes i benvolguts,

Us compartim la següent informació de l’ajuntament:

El proper dimarts 23 de novembre a les 18h l’ajuntament ofereix la xerrada, en modalitat virtual, QUÈ LI ESTÀ PASSANT! COMENÇA LA SECUNDÀRIA.

És una xerrada que forma part del programa de formació a famílies i està enfocada a l’acompanyament dels nostres fills i filles en el primer gran pas educatiu, quan passen de l’escola a l’institut. Parlaran sobre els canvis que es produeixen en aquesta etapa, contextualitzada en el període que estem vivint, la COVID19: un període de canvis.

Aquesta sessió està dinamitzada per l’Enric Bastardas, Comunicador, il·lusionador i provocador, tal i com ell es defineix (https://enricbastardas.com/).

Es necessària la inscripció per rebre l’enllaç de la reunió. Heu de fer la inscripció aquí