Xerrada:  Em fa pànic la secundària!

Benvolgudes famílies,
Us compartim la següent proposta feta per l’ajuntament de Sant Boi de Llobregat
Xerrada:  Em fa pànic la secundària!
La xerrada serà el proper dimarts 17 de maig a les 17.30 h, en modalitat virtual. L’objectiu d’aquesta xerrada és oferir estratègies i eines d’acompanyament als nostres fills i filles en el seu primer gran pas educatiu, quan passen de l’escola a l’institut. Parlarem sobre els canvis que es produeixen en aquesta etapa i com podem donar-los suport en aquesta transició.

Aquesta activitat està subvencionada per la diputació de Barcelona i la sessió està dinamitzada pel formador Joan Carles Folia, coach i expert en processos d’acompanyament.

És necessària la inscripció per rebre l’enllaç de la reunió.
Escola Ciutat Cooperativa