RESUM PREINSCRIPCIÓ 2021 – 2022

Benvolgudes famílies;

Tal i com ens vam comprometre a les xerrades virtuals us facilitem la informació del procés de preinscripció per al curs 21-22.

1. Heu de fer-la telemàticament al següent enllaç: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/infantil-3-6/inici/ Al punt 2 que encara no està activat (del 15 al 24 de març de 2021)

1. Podeu entrar amb un certificat electrònic, però sinó en teniu trobareu la opció formulari en suport informàtic(caldrà adjuntar a la documentació fotografia/escàner del DNI de la persona que presenta la sol·licitud)

1. Cal que tingueu a l’abast, ja fotografiada o escanejada) la següent documentació:
  • DNI de la persona que entrega la sol·licitud.
  • DNI del nen/a si en té. (sinó té no passa res)
  • Llibre de família
  • El volant de convivència (el rebrem de forma interna per part de l’ajuntament)
  1. Un cop tingueu el formulari omplert, adjunteu la documentació i finalitzeu la sol·licitud.
  2. Una vegada enviada la sol.licitud rebreu un email amb el resguard con consten la data i el número de registre.

No cal que porteu cap document a l’escola, ho veurem directament a l’aplicatiu. Si trobem cap errada o tenim algun dubte us trucarem per confirmar que tot estigui bé.

Si teniu qualsevol pregunta o necessiteu ajuda teniu dues vies per poder-ho resoldre:

• Trucant al centre: 93 – 640.12.86 (9h a 16:30h)
  • Trucant a la OME (Oficina Municipal d’Escolarització): 93 – 635.12.12

Per a les persones amb problemes d’idioma o que no tenen possibilitat de fer-ho telemàticament. Existeixen dues opcions:

• Demanar cita prèvia al centre on us atendrem en un espai habilitat amb totes les mesures COVID adients. (tlf 93 – 640.12.86)
  • Demanar cita prèvia a la OME als telèfons: 93 – 635.12.12, 93 – 652.98.40 o 93 – 654.82.23.