PREINSCRIPCIÓ 2020 – 2021

CALENDARI

• Preinscripció telemàtica: del 13 al 22 de maig.
  • Preinscripció presencial: els dies 19, 21 i 22 de maig amb cita prèvia. L’horari serà de 9h a 13:30h.
  • Matriculació: Del 13 al 17 de juliol.

El telèfon per demanar cita prèvia o per resoldre qualsevol dubte que faci referència a la preinscripció és el 692.729.860. L’horari d’atenció telefònica és de 9h -16:30h.

Per més informació http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/informacio-general

DOCUMENTS QUE CAL PORTAR

• Sol·licitud Sol·licitud de preinscripció
  • Original i fotocòpia del DNI del pare i la mare o tutors
  • Original i fotocòpia del llibre de família
  • Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental vigent
  • Original i fotocòpia del  certificat de discapacitat de l’alumne/a, pare, mare o germans que al·leguin discapacitat del 33% o més emès pel Departament de Benestar Social i Família

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS TELEMÀTIQUES – PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA

• La preinscripció es podrà fer a l’enllaç: preinscripcio.gencat.cat
  • Cal enviar el resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, a la bústia electrònica oficial del centre demanant en primera opció. En el nostre cas: a8025526@xtec.cat
  • La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, del resguard i de la documentació acreditativa  adjunta
  • El centre haurà de contestar el correu justificant la recepció per a què el sol·licitant en tingui constància.
  • La sol·licitud telemàtica es podrà presentar durant tot el període de preinscripció.

MESURES DE SEGURETAT PROCICAT – PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL

Les mesures de seguretat segons PROCICAT:

• Mantenir 2 m de distància del treballador/a que farà la preinscripció.
  • Portar guants i mascareta.
  • Assistir-hi només una persona per família.

CONSIDERACIONS GENERALS

• No es podrà atendre ningú sense cita prèvia per evitar cues i/o aglomeracions.
  • En cap cas es podran visitar les instal·lacions del centre.
  • L’administració estarà oberta exclusivament per a tràmits relacionats amb la preinscripció

CRITERIS DE PRIORITAT

Criteris de prioritat i barem per al 2n cicle d’educació infantil, l’educació primària, l’ESO i batxillerat:

Criteris generals

• Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
    • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
      • Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
      • Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
      • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
    • Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts.
    • Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o alumna, pare o mare, germà o germana: 10 punts.

Criteris complementaris

• Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental: 15 punts.

Criteris específics de prioritat

Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres i ensenyaments adscrits.

Qualsevol novetat respecte al tema, us la farem arribar tant aviat com sigui possible. Davant dubtes sobre el procés de preinscripció recordeu que podeu trucar al 692.729.860 en horari de 9h-16:30h.

Escola Ciutat Cooperativa