LLIBRES I MATERIALS PER TOTS

CURS 2018-2019: Llibres i material per tots

L’escola Ciutat Cooperativa seguirà desenvolupant el projecte “Llibres gratuïts”, que permetrà disposar de llibres gratuïts pel proper curs 2018-19.

En anteriors cursos s’ha aconseguit que tot l’alumnat disposi dels llibres i el material escolar necessari, gràcies al projecte de “Llibres gratuïts”. Aquest projecte es porta a terme amb les aportacions que disposa el centre per part de la Generalitat, més les de l’Ajuntament de Sant Boi i el pagament de les quotes de material de les famílies. D’aquesta forma es pot cobrir els costos de tot el que els alumnes necessiten i es fa servir al centre al llarg del curs escolar.

Malauradament, per aquest proper curs l’ajut rebut ha sigut menor i amb el projecte de l’ajuntament “Que no ens falti res” només cobrim una part de les despeses. Per aquest motiu ens veiem obligats a pujar la quota de material comú, perquè tots els alumnes disposin de tots els llibres i de tot el material escolar requerit.

Tot i així, això representa per a la nostra feina un gran avantatge a l’hora d’emprendre noves activitats i iniciatives que ens ajudaran a aconseguir amb més eficàcia els nostres objectius educatius.

Pel curs 2018-19 es pagarà, també, en 2 terminis una quota de 85€ (95€ pels que no siguin socis de l’AMPA) que inclourà tot el material que s’utilitzarà a l’escola:

45 € (50 els no socis) …………………………………………………………5– 6– 7 de setembre

40 € (45 els no socis) …………………………….. la setmana del 8 a l’11 d’octubre en horari de secretaria.

La quota de material i la de associació a l’AMPA es podrà pagar a la Secretaria del centre els dies indicats de 10 a 12h.

Es podran associar a l’AMPA totes les famílies de l’escola pagant la quota corresponent de 12€.