Excursió a Can Palós

Benvolgudes famílies, el passat dimecres 11 de maig, l’alumnat de Cicle Inicial ,va anar d’excursió a la masia de Can Palós, al ben mig de la muntanya, a la vall del Llor, entre St.Boi i Sta.Coloma de Cervelló. Allà , el Guillem i l’Àlex,  van explicar com funcionen els nostres sentits i vam experimentar amb la natura tots ells. Vam fer uns perfums amb plantes aromàtiques, vam escoltar el cant dels ocells, vam fer un circuit amb diferents tipus d’elements com pedres, herbes, escorces, garrofes,… etc, per notar el tacte als nostres peus. I vam veure el niu d’un ocell amb ous!! Va ser un dia rodó, vam gaudir i aprendre de la natura .