Colònies 2020

Benvolgudes famílies,

Aquest curs farem les colònies a “El Colell”, que està situat a Sant Ferriol (Girona), els dies 27 i 28 d’abril de 2020. El preu és de 92€ tot inclòs: autobús, menjars, activitats i monitors. Per fer la reserva heu de fer un primer pagament de 32€ abans del 22 de novembre a la secretaria del centre o fent una transferència al compte de l’escola. Després, haureu de fer un segon pagament de 30€ abans del 24 de gener; i un tercer pagament de 30€ abans del 6 de març.

En el cas de l’alumnat de Cicle superior, gràcies a l’ajuda rebuda pel projecte POEFA (Projectes amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat), el preu total  de les colònies amb tot inclòs és de 30€. Hauran de realitzar un primer pagament de 15€ abans del 22 de novembre a la secretaria del centre o fent una transferència al compte de l’escola; i un altre pagament de 15€ abans del 24 de gener.

En resum, PAGAMENT COLÒNIES – PREUS FINALS:

Infantil, Cicle inicial i Cicle mitjà: (92€)

·         32€ fins el 22 de novembre.

·         30€ abans del 24 de gener.

·         30€ abans del 6 de març.

Cicle superior: (30€)

·         15€ fins el 22 de novembre.

·         15€ fins el 24 de gener.

HORARI DE PAGAMENT:

·         Dimarts 5 de novembre de 9h a 10:30h.

·         Dimecres 6 de novembre de 9h a 9:45h.

El número de compte és:

Número de compteà ES66 0081 1638 7400 0100 0408 (Banc Sabadell)

Concepte à Colònies + nom i cognoms del nen/a + curs

Per més informació teniu l’enllaç a la seva pàgina web!

Escola Ciutat Cooperativa