1a jornada pedagògica

Dissabte 23 va tenir lloc la primera jornada pedagògica a l’escola.

La voluntat d’aquesta jornada era la d’explicar com proposem treballar a l’escola i com les famílies podeu col·laborar-hi (a l’escola i a casa).

Ens va acompanyar en Josep Vilaró, mestre i formador de la UB d’ambients i noves propostes d’aprenentatge.

La veritat és que va ser un matí ben bonic!. Poder compartir amb les famílies com veiem i entenem l’escola, en quin moment ens trobem, donar espai per aquestes preguntes i neguits que no sempre tenim temps d’atendre, ens va enriquir molt a tots!.

Primer vam posar les bases de com treballem i per què ho fem així. Després del debat que va anar sorgint, vam compartir un bon esmorzar i això ens va permetre tenir petites converses i conèixer més d’aprop els neguits, les situacions individuals, les preguntes que van quedar al tinter.

La segona part de la jornada va consistir en explicar el projecte de lectura i escriptura de l’escola, començant per la capsa dels sons, la consciència fonològica. Vam passejar pels ambients d’infantil i els espais de tallers, de manera que vam poder anar explicant el què i el per què de cada proposta.

Tot just estem començant i anem fent sobre el que apliquem i valorem, però tenir les famílies ben a prop ens ajuda molt a poder construir l’escola plegats i ens porta a molts moments de reflexió sobre tot el que fem i com ho comuniquem!

Per a nosaltres va ser una experiència molt bonica, que de ben segur que repetirem!. Del feedback que tenim de les famílies assistents també destil·lem que va ser una molt bona proposta per repetir!. Esperem que els qui hi vau poder ser en gaudíssiu tant com nosaltres! i els qui no… no patiu, en farem més!.