COMIAT DELS NOSTRES ESTIMATS PRÍNCEPS I LES NOSTRES ESTIMADES PRINCESES DE SISÈ

Hola nois i noies de sisè!

Avui és el vostre últim dia d’escola i no és un dir, és que és el vostre darrer dia! Ara començareu una nova etapa, un camí nou cap a l’institut, que us farà créixer com a persones i tenir noves experiències. Malgrat és un moment excepcional i atípic, des de l’escola igualment us hem preparat un comiat especial, per a un alumnat especial.

Tots i totes les mestres que en algun moment us hem acompanyat en el vostre viatge des de P3 fins a 6è, us hem volgut fer aquesta sorpresa… esperem que us agradi molt!

I recordeu… l’essencial és invisible als ulls ?