ELS TRES PORQUETS

Benvolgudes famílies,
volem compartir amb vosaltres la documentació relacionada amb el projecte que hem estat treballant a partir del conte del “Els tres porquets”.
Per poder veure els vídeos cliqueu damunt la imatge corresponent a la classe dels ossos o la classe dels esquirols .
 
 … Llegeix més»

Colònies a Can Ribas – 3r curs

Els nens i nenes de 3r vam marxar de colònies a Can Ribas que és una casa pairal del s. XVI,  restaurada i convertida en casa de colònies i escola de natura des de 1982.
Comprèn 23 hectàrees de boscos, camps de conreu i instal·lacions.

On van fer la volta al món i vam conèixer la diversitat cultural del món, despertar l’empatia i fomentar la tolerància i la curiositat per adquirir nous coneixements.

Ens ho vam passar genial i vam tornar amb molts records.

Recull d’imatges.

El Carnaval a 6è!

Hola famílies!!!

Vam passar una setmana xulíssima amb molta gresca a l’escola… és per això que vam fer fotos per compartir-les amb vosaltres i així puguéssiu gaudir també!

Clicant AQUÍ podreu accedir a un enllaç amb les fotos de l’excursió de dijous gras a la font de Ca N’Argelaguet i AQUÍ algunes fotos de divendres de Carnaval!!!!

Esperem que us agradin!!!

PREINSCRIPCIÓ 21-22

Presentació de documentació: del 25 al 26 de març

Presentació sol·licituds: 15-24 març  clicant AQUÍ

Oferta inicial de places

Consulteu les darreres novetats a la nostra pàgina de PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Clica sobre la imatge per conèixer el nostre PROJECTE

 

Ens podreu conèixer visualitzant els vídeos que us hem preparat per apropar-vos a la nostra escola clicant sobre la imatge.

NOVETAT! PORTES OBERTES VIRTUALS

23 de febrer a les 15.15h clicant aquest ENLLAÇ: https://meet.google.com/ywc-wvuq-ggf

24 de febrer a les 19h clicant aquest ENLLAÇ: https://meet.google.com/fnh-vcgz-wkw

Per més informació sobre el procés de preinscripció, podeu consultar el nou portal:

https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

 

ELS PASTORETS 2020

Benvolgudes famílies!!!

Un any més, amb l’arribada dels primers freds i les dates nadalenques, ja tenim aquí l’obra de teatre de “Els Pastorets”, interpretada per l’alumnat de 6è de l’escola.

Aquest any, malgrat les circumstàncies, ens hem adaptat a totes les mesures i no hem volgut deixar de preparar, assajar i gaudir dels nostres Pastorets amb un format diferent, aprofitant totes les possibilitats tecnològiques que tenim al nostre abast.

Aquí en teniu el resultat! Ha estat gràcies a l’esforç, motivació i treball en equip de tots i totes les alumnes, mestres i personal de l’escola que hi ha col·laborat, perquè un any més puguem gaudir d’aquesta obra tan especial per a nosaltres.

Esperem que gaudiu molt veient-la, tant com ho hem fet nosaltres mentre la preparàvem!!!

Moltes Felicitats artistes!!!

Si voleu accedir a les escenes, podeu clicar aquest enllaç: ESCENES