EN TABALET

Bon dia families!!

Ja tenim aquí el nostre amic en Tabalet, un conill molt eixerit a qui la curiositat li va jugar una mala passada!! Mireu, el conte, mireu! I sabreu què li va passar a aquest conillet tant simpàtic!!

Cliqueu damunt en Tabalet per obrir el conte.

 

Fins la propera.

Mestres de P3

Els ratpenats i cocodrils ens acomiadem de 2n

Bona tarda famílies,

Avui és el nostre últim dia de 2n i les mestres hem preparat un joc similar al Room Escape per acomiadar el curs.

Els alumnes han hagut de cooperar i treballar plegats per resoldre les diferents proves. Hi havia de tot: proves de català, de castellà, de matemàtiques, d’anglès, de lògica, ús de les noves tecnologies…

Tots han gaudit molt resolent els enigmes i obrint els candaus amb les contrasenyes obtingudes.

Finalment, a dins hi han trobat un petit detall d’agraïment per aquests anys junts. En el següent enllaç podreu veure un petit recull d’imatges del joc.

https://drive.google.com/drive/folders/1-vE5WzAvYWa3ZAeymANFkKK1DR_uxn6d?usp=sharing

Esperem que tingueu unes molt bones vacances i que descanseu força.

Melanie i Meritxell

Comiat de 6è

El dia 20 de juny l’escola va fer un petit homenatge als més grans de l’escola per tots els anys viscuts durant l’etapa escolar.

Hi va haver de tot: Balls, cançons i l’entrega d’un petit record. Va ser un moment molt emotiu que de segur recordaran.

Us deixem els vídeos perquè pugueu gaudir d’aquest gran moment.

Detall dels més petits:


Abraçades amb els germans petits:

Espectacle El Petit Príncep per part dels de 5è:

I per finalitzar, som 6è:

REVISTA LA CEBA

Aquí tenim  la publicació de la revista La Ceba, curs 201819, la publicació  on participem nombroses escoles de Sabadell i Sant Quirze.
Enguany, la nostra participació ha estat un article sobre el treball que fem per celebrar EL DIA DE LA MÚSICA, ja que el tema… Llegeix més»

Càmera gravant, micro gravant… 3, 2, 1… ACCIÓ!

La setmana passada, els alumnes de 4t van enregistrar el telenotícies que havien estat preparant durant el segon trimestre. Gràcies a “El bombeto”, han pogut gravar les notícies i posteriorment amb la tècnica de croma de postproducció i efectes visuals, es substituirà el fons de color verd per imatges o vídeos que han cercat els alumnes, aconseguint d’aquesta forma una composició nova.

Us deixem algunes fotos i vídeos dels moments de gravació. Cliqueu l’enllaç per veure-les.

https://photos.app.goo.gl/X6UrQZQhgMWFP9318

Ben aviat, tindrem el telenotícies complert!!!

 

 

Danses tradicionals amb 3r

El dia 6 de maig vam anar amb els de 3r a la plaça de l’ajuntament a fer un parell de danses tradicionals. Hi participàvem conjuntament amb altres escoles de Sabadell i va ser un matí molt enriquidor i divertit en el que no ens… Llegeix més»