Telenotícies 4t

Ja tenim aquí el telenotícies de 4t!!!

Tot l’alumnat de 4t i mestres estem molt contentes de poder presentar-vos els dos telenotícies que hem treballat i gaudit al llarg d’aquest 3r trimestre.

Esperem que els gaudiu molt i que us agradin tant com a nosaltres.

Aquí us deixem els enllaços per poder-los visualitzar.

4t A:

4t B:

https://youtu.be/EpfSEhA5bUU

Teatre de titelles

Hola a tothom! Com esteu? Esperem que molt bé!

Els nens i les nenes de 1r tornem a la càrrega i us volem presentar les 4 magnífiques representacions de titelles que hem fet! Una aproximació, i de bon grat, al cinema de Steven Spielberg😋

🎬 Gaudiu de les representacions! ❤

1B Grup 1 Titelles: El Ratolí de les dents

1B Grup 2 Titelles: El Ratoncito Pérez i la Ratolina Lisa

1A Grup 1 Titelles: Un sopar de por

1A Grup 2 Titelles: La patata terrorífica

Sortida de 3r al CosmoCaixa

Els dies 3 i 4 de juny els grups de 3r hem anat al museu de la ciència de Barcelona (CosmoCaixa) allà a part de visitar el museu i poder voltar i aprendre en els diferents mòduls científics hem realitzat l’activitat Creactivity.
Us deixem les fotos… Llegeix més»

VIII JOCS FLORALS DE CATALUNYA

Avui tenim una molt bona notícia!!!
S’han publicat els finalistes dels VIII Jocs Florals de Catalunya… i un dels nostres poemes de 4t ha estat finalista! La nostra enhorabona als Dolços Gelaters que van fer el seu poema “El Gelat”.
Si cliqueu a la imatge, podreu veure… Llegeix més»

Teatre Tanaka a l’escola

 
El teatre segueix en el nostre dia a dia i ens encanta. Durant aquests dies ens ha visitat una companyia de teatre estupenda que es diu TEATRE TANAKA  i cada cicle ha pogut gaudir d’una obra de teatre diferent:
Cicle Infantil: El Peix Irisat
Cicle inicial: Contes… Llegeix més»

Projecte del nom de la classe (1r)

Hola a tots i a totes👋
Som els de primer de nou!. Aquesta vegada volem aprofitar aquest Blog per ensenyar-vos els projectes dels noms de les nostres classes. Va ser molt divertit i les portes de les classes ens van quedar precioses!. Val la pena veure-ho!!!!.… Llegeix més»

Colònies CAN MIQUELÓ 2021

Els nens i nenes de primer hem marxat de colònies!
Fa dues setmanes els nens i nenes de primer de l’Escola Catalunya vam marxar de colònies a CAN MIQUELÓ i ens ho vam passar genial amb el Gru Gru 👾. Voleu veure què vam fer?. Doneu-li… Llegeix més»