SANT JORDI 2024

Quan arriba el mes d’abril les activitats al voltant del món literari a l’escola guanyen protagonisme. Durant estos dies hem seleccionat als finalistes del Jocs Florals Escolars que participaran, representant a l’escola, en les finals territorials. Ahir, dia de Sant Jordi, els vam retre homenatge, junt amb els finalistes del Certamen de Lectura en Veu Alta i també amb la classe de 3r C, guanyadora de l’edició dels Premis Pilarín Bayés de redacció. Sant Jordi i la Princesa, un any més, ens van acompanyar, amb la Xaranga Escolar, que va amenitzar l’acte. Aquí us deixem algunes imatges de la jornada.