SETMANA VERDA

Com cada any, a finals del mes de maig a l’escola celebrem la Setmana Verda, és un moment de fer balanç de les nostres interaccions amb el medi ambient. Cada vegada ens adonem més de la importància de cuidar el nostre planeta, per això esta setmana us volem proposar reptes ecològics.

La sostenibilitat i la cura del medi ambient són uns dels pilars fonamentals del nostre projecte educatiu, una de les bases sobre la qual construïm els nostres aprenentatges. Som conscients de la responsabilitat que tenim, de la importància del nostre paper en aquest planeta que hem heretat i del poder que tenim a les nostres mans, per a ajudar a destruir-lo o a salvar-lo. Nosaltres decidim salvar-lo! I és per això que som Escola Verda i que formem part de la Xarxa d’Escoles Verdes de Catalunya,  que aquest any celebra el seu 25è aniversari, al  qual com escola vinculada ens hem sumat i us convidem a participar també seguint les consignes i la programació previstes durant aquesta setmana.