GUANYADORS DEL PREMI PILARÍN BAYÉS 2024

Fa només unes setmanes ens arribava la notícia que el relat LA FADA DE DRAP escrit per alumnes de la classe de 3r C era escollit finalista dels Premis Pilarín Bayés d’aquest any.

Jan, Noor, Marina i Pol estaven emocionats perquè el seu relat fos un dels escollits d’entre més de 1500 relats que participaven.

Ahir, 23 d’abril, durant la diada de Sant Jordi es va fer públic el veredicte del jurat que havia decidit quins serien els relats que aquest any il·lustraria la gran Pilarín Bayés i amb ells s’editaria el llibre benèfic que col·labora amb l’hospital Sant Joan de Déu.

Quina sorpresa! Quina il·lusió! De la categoria de Cicle Mitjà, la nostra fada de drap ha estat un dels relats guanyadors! Ara la Pilarin li posarà cara a la protagonista de a història i dibuixarà la seva nina de drap.

Voleu llegir aquesta història?

La fada de drap – Premis Pilarín Bayés 2024