L’escola

L’Escola Carles III és una escola pública de tres línies situada a la localitat de la Ràpita, prop dels Parcs Naturals del Delta de l’Ebre i Els Ports.

Una de les característiques estructurals del centre és que està dividint en cinc edificis, separats per amplis patis. L’Edifici Vell o Històric, que actualment ocupen els nivells de P4 a 2n, l’Edifici de P3, l’Edifici Groc, que conté el Gimnàs, Aula d’idiomes i de Música i els nivells de 3r i 4t; l’Edifici Roig, on s’ubica Secretària, Direcció i Cicle Superior, a més de la segon Aula de Música, també una segon aula d’anglès, l’Aula d’Informàtica i la Biblioteca. I per últim el nou Menjador, edifici contruit recentment que satisfà una antiga demanda del centre.

cole3
descarga-1 descarga