Tallers Coco Chanel i Mari Pepa Colomer

Famílies,

El passat divendres dia 20 de maig i va haver una trobada entre la classe de 4rt-1 ” Mari Pepa Colomer” i la classe d’infantil 3 “Coco Chanel”.

Arran dels projectes que es duen a terme, els quals coincideixen l’espai i l’univers) els infants de la classe de la Coco Chanel van poder gaudir de quatre racons creats pels alumnes de 4t on explicaven elements de l’univers!

Aprofitant que l’obligació de la mascareta no hi és i que des d’aquest passat divendres ja es poden barrejar els grups de l’escola, els quatre racons es van dur a terme dins l’aula d’infantil 3, l’espai de llum i l’aula de psicomotricitat.

Va ser una experiència molt enriquidora on els petits van experimentar el món de l’univers i els grans van disfrutar en transmetre el què ells estran aprenent.

Aquí us deixem una mostra de la jornada experimental. Cliqueu aquí.