MOBILITAT ERASMUS + A ITÀLIA AMB ELS ALUMNES DE 6è!

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de 6è han gaudit d’una de les mobilitats del programa Erasmus + “Taste of life”. En aquesta ocasió han anat a Itàlia, on s’han retrobat amb la resta de països participants: Grècia, Finlàndia, Polònia i Portugal. A l’escola de Mogliano han desenvolupat tot un seguit d’activitats en anglès relacionades amb els hàbits de vida saludables.

El programa “Taste of life” que es desenvolupa dins de l’Erasmus + té com a objectiu promoure un estil de vida saludable. Tenint en compte la OMS (Organització Mundial de la Salut), defineix la salut com un estat complert de benestar físic, mental i social. En conseqüència, més que una vida sana s’ha de parlar d’un estil de vida saludable del qual en forma part l’alimentació, l’exercici físic, el treball, la relació amb el medi ambient i l’activitat social.

A continuació deixem al vostre abast l’enllaç del diari italià i del diari català Regió 7, fent esmena a la mobilitat Erasmus +:

ERASMUS A MOGLIANO “TASTE OF LIFE”

PUBLICACIÓ AL DIARI REGIÓ 7 SOBRE L’ERASMUS