L’hort de l’escola!

Els dimecres, dijous i divendres a la tarda, els nens i nenes de l’etapa d’infantil de l’escola Puigsoler es distribueixen en espais de treball. Aquests espais estan formats per nens de P3, P4 i P5.

En aquesta nova entrada parlarem de l’hort de l’escola. Es un espai on es treballa a través de l’observació: el creixement de les plantes i el funcionament general d’un hort. A la vegada, també es treballa l’exploració de l’espai que ens envolta (composició del terreny, fòssils, herbes i fongs que hi creixen de manera espontània…) i, a més a més, també serveix per a realitzar l’exploració de les pròpies capacitats motrius i el seu desenvolupament.També s’hi treballa el respecte i la cura pel medi ambient de manera transversal.

Per a veure les fotos cliqueu aqui