Celebrem els Jocs Florals a Cicle Mitjà

Aquest mes de març, a Cicle Mitjà hem treballat el poema. Sabíem que ho gaudiríem molt, però encara més quan vam rebre la notícia que celebraríem els Jocs Florals a l’escola!

Així doncs, després de diverses hores de dedicació, els alumnes de 3r van presentar els seus poemes de temàtica lliure. De tots els poemes, els mestres en van escollir sis, tres de cada classe.

Finalment, ja només faltava celebrar l’esdeveniment i que el jurat escollís un guanyador/a. El jurat va estar format pels 4 mestres de CM i per un representant de cada classe de 4t.

La celebració va ser tot un èxit! El públic s’ho va passar d’allò més bé i es va mostrar molt respectuós i, els finalistes, tot i estar nerviosos, van llegir molt bé els seus poemes!

Us deixem amb algunes imatges!

Fotos.