Biblioteca al carrer Educació Infantil

Un curs més s’han continuat  les col·laboracions amb la biblioteca municipal de Sant Vicenç de Castellet i l’escola Puigsoler.

Cada curs  rebem la invitació per anar a la biblioteca del poble on les bibliotecàries ens expliquen alguns contes. Aquest curs, donada la situació de pandèmia, la proposta va ser diferent. Han vingut elles a l’escola a explicar-nos els contes!!!

Amb aquesta col·laboració fomentem i consolidem les relacions entre les dues institucions (escola-biblioteca), per tal que els infants coneguin i prenguin de referència la biblioteca del poble com un espai de coneixement i cultura. Així com també fomentar el gust per la lectura amb els més petits.

L’equip de mestres del cicle d’educació infantil, volem agrair a l’equip de bibliotecàries la seva col·laboració i la il·lusió per mantenir les activitats conjuntes.

Podeu veure les fotos aquí.