Arriba el rei Carnestoltes

Avui al matí, dimecres 19 de febrer, ha arribat a l’escola el Rei Carnestoltes, el rei dels Poca-soltes, aquest ha donat el punt de sortida a les festes de Carnaval d’enguany.
Al pati s’han trobat tots els alumnes de l’escola per rebre el Rei i els alumnes de 6è d’EPRI han estat els encarregats de transmetre les consignes i les noves lleis que regiran a l’escola durant la setmana de festa i disbauxa.

Si voleu veure imatges clicar aquí.

Les consignes que ens ha deixat són:

• Dijous gras si a caminar vols anar d’esportista vestiràs.
  • El dilluns sense por, com si anessin a dormir, amb pijama, sabatilles o coixí hauràs de venir.
  • El dimarts imaginació, varietat i color un ofici representar: el que més t’agradi pots triar.
  • El dimecres patiré, no sé si moriré i de color negre vestireu amb una màscara o pentinat especial que portareu.

Volem agrair a l’AMPA de l’Escola l’esmorzar que ens van portar, boníssim!