AIXÍ SÓC JO

Al llarg d’aquest trimestre els alumnes d’Educació Infantil hem anat aprenent com és el nostre cos, quines parts té i a on estan situades. Cada nivell ho ha treballat d’una manera diferent.

Els alumnes de P3 hem treballat les parts de la cara i hem confegit cares amb materials, també hem après les parts del cos a través de cançons com: En Joan petit quan balla o Peu polidor. Després cadascú s’ha dibuixat a ell mateix amb guixos al terra.

Els alumnes de P4 hem conversat sobre les diferents parts del nostre cos i perquè serveixen. Per parelles hem repassat amb guix la silueta del nostre cos i després l’hem omplert per dins dibuixant les parts que hi faltaven. També hem repassat on es situa cada una de les parts, utilitzant diferents jocs i materials didàctics.

Els alumnes de P5 ens hem dibuixat al terra a nosaltres i a la nostra família, procurant fer detalls i no deixar-nos res. També hem escrit amb guix el nom de les principals parts del nostre cos.

Si voleu veure fotos de tot el procés cliqueu AQUÍ.