IX Jornada Esportiva SVC

Durant dijous i divendres passat hem celebrat la IX Jornada Esportiva Escolar de Sant Vicenç de Castellet, una iniciativa que reuneix les diferents escoles del municipi amb l’objectiu de gaudir de l’activitat física, compartir experiències i fomentar els valors de l’esport.

Al llarg d’aquestes dues jornades, els alumnes han tingut l’oportunitat de practicar i descobrir diferents esports i activitats físiques, gràcies a la col·laboració de diverses entitats esportives del poble, que han preparat activitats adaptades als infants.

Han estat dos dies plens de moviment, diversió, companyonia i aprenentatges, en què l’esport ha esdevingut un punt de trobada entre les escoles i les entitats de Sant Vicenç de Castellet.

Volem agrair especialment la implicació de totes les entitats esportives, monitors i persones voluntàries que han fet possible aquesta jornada, així com la participació i l’entusiasme de tot l’alumnat.

🤝 Esport, escola i poble: una combinació perfecta per aprendre, compartir i gaudir!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut