Les nostres plataformes digitals

Les eines digitals formen part del dia a dia dels nostres alumnes i estan plenament integrades dins de la nostra societat.  Apostem perquè a dins de l’entorn escolar, també hi siguin presents en aquesta línia, com un recurs diari dins de l’aula.

Al centre disposem de 3 eines digitals que ens ajuden a gestionar el nostre dia a dia i a millorar la comunicació amb les famílies. A més, fem un pas ferm en la reducció de paper en l’escola.

• Plataforma Dinantia: és la nostra plataforma de gestió i comunicació. Disposa d’una App per a les famílies on reben totes les comunicacions i poden consultar les dades acadèmiques dels seus fills/es (agenda, calendari, faltes d’assistència, horaris, seguiment de les matèries i de les tutories, butlletins de notes, etc.).
  • Plataforma Moodle: és el nostres Entorn Virtual d’Aprenentatge. Es tracta del espai de treball amb l’alumnat, on tenim tots els cursos de cada matèria. Els alumnes accedeixen per fer els deures i treballar a classe (amb recursos i activitats).
  • Correu Gsuite: és el nostre servidor de correu. Cada membre de la comunitat educativa del Bernat tenen assignat un correu corporatiu (@escolabernatdesclot.cat). En aquest correu es reben sempre una còpia dels missatges de Dinantia i del Moodle. A més serveix per registrar-se i iniciar sessió en Dinantia.

Per accedir, hem creat un portal digital on cada membre de la comunitat educativa (alumnes, famílies i mestres) pot accedir a les seves plataformes i eines digitals més habituals.

En el mateix portal teniu un apartat amb ajudes i tutorials sobre el funcionament de les nostres plataformes.