Colònies 6è a Xanascat Coma-ruga

Els i les alumnes de 6è hem gaudit la passada setmana de tres dies plens d’emocions i experiències a la casa de colònies Xanascat Coma-ruga.

Hem participat en moltíssimes activitats pensades per fomentar l’activitat física, el treball en equip i el respecte pel medi natural. També ens hem iniciat en esports a la platja, jocs cooperatius, gimcanes, i també hem tingut estones per banyar-nos, jugar lliurement i conviure en un entorn privilegiat. Algunes d’aquestes activitats han estat: Big Sup, tir amb arc, escalada, footbike, parc acrobàtic a la natura, cursa d’orientació nocturna, bodyboard, entre d’altres.

Han estat uns dies intensos, plens de rialles, aprenentatges i bons moments compartits que segur que recordarem amb molta estima.
Una gran manera d’acomiadar aquest curs, emportar-nos molts records i enfortir els vincles com a grup!

Podreu trobar les fotos de totes les activitats i moments a la carpeta del Drive.