PLÀSTIC ZERO

Avui dia 5/4/19 els representants del nostre projecte anomenat Euronet 50/50 hem anat a can Massellera a explicar el nostre últim projecte iniciat que es diu plàstic zero que es per  concienciar a la gent que si seguim així al 2050 hi haurà mÉs plàstic que peixos en el mar.

En Josep Puigdengoles ens ha donat la benvinguda amb dos nens de l’escola Montseny, una mestra de la escola Amat Verdú i la regidora de l’ajuntament de Sant Boi de Llobregat.

Ens han dividit en 3 grups:  dos d’alumnes i un de mestres.

Hem explicat el nostre cartell i la gent ens ha dit com el  podíem millorar tot i que els ha agradat molt. També hem escoltat les escoles participants per poder agafar idees noves pel nostre projecte.

.Després ens van donar un tema que teníem que relacionar amb unes fotos:  El mon, l’escola i la ciutat.

Per últim vam anar a la plaça Catalunya on vam dinar i vam compartir els nostres postres. Vam anar  aL  mercat de plaça Catalunya a repartir bosses a la gent que anava a comprar i explicar la mportància que té no utilitzar bosses de plàstic i  utilitzar, millor,  bosses de roba o de cartró.

JOAN 6È B