COM HA AFECTAT A LA SOCIETAT ACTUAL LA DICTADURA DE FRANCO

PROJECTE 6éB

Som l’ alumnat de 6éB i avui us explicarem al projecte que vam fer.

Primer vam començar amb un contracte de grup i els objectius d’ aprenentatge.

Tot seguit vam anar fent reflexions de com va afectar a la societat actual la dictadura de Franco, després d’ acabar de fer reflexions vam començar a fer un eix cronològic per taules, i també vam fer alguns mapes conceptuals. Primer ho van fer individual després amb taules i a continuació en gran grup.

Al passadís vam fer un eix cronològic en el que explicaven la historia espanyola, per fer l’eix van fer-ho amb fotos imprimides.

Vam aprofitar dues sessions per investigar els diferents fets importants de l’eix. Després vam fer una posada en comú dels grups de investigació.

Individualment vam prendre apunts del mapa conceptual més tard vam veure un video d’en Dragui que explicava un resum de la guerra civil.

Quan ja menys o menys dominaven el tema vam estudiar el cartellisme.

Quan vam acabar el cartellisme vam començar amb les diferencies entre dictadura i democràcia, després va venir un noi a l’escola que es deia Xavi i ens va fer un taller de R.A.P. que dins venia el hip hop, breakdance etc…

Quan vam acabar ens vam posar mans a l’obra amb la cançó i ho vam fer per taules.

Aleshores vam fer una sortida a la presó model, i també vam visualitzar un video del Gernika.

Per finalitzar l’alumnat de 6éB vam exposar el R.A.P. a les famílies

Samuel i Izan