CELEBREM EL DIA DE LA DONA

El dijous 14 d’abril vam celebrar el dia de la dona a l’escola. Vam començar veient un vídeo que es deia “DE QUÈ ES QUEIXEN LES DONES “i tractava de La desigualtat de gènere per exemple: diferència dels salaris,  el dret a ser mares i moltes coses mes.

Després del pati van fer uns tallers sobre els treballs d’algunes mares i pares de l’escola. Allí ens explicaven de que treballen, els seus salaris, com van arribar aquell lloc de treball, la diferencia de salaris i després podíem fer preguntes. Per la tarda vam comentar el que ens havia semblat el dia i cadascú va poder donar la seva opinió i ens van donar una xapa  que posava SOM CRACKS!!!

OPINIONS!!!!

1R-Ens va agradar. Els treballs no tenen gènere. Hem après moltes coses importants. Les dones poden fer els mateixes coses que els homes. Ens ha impactat tot ha estat  molt interessant.

3R- Ens ha agradat. Ens ha sorprès la científica, els esports i las feines no tenen sexe pensem que és injust que hi hagi coses que estan fetes per noies i altres per nois.

5È-Va ser divertit i original. Les dones poden fer les mateixes feines que els homes. Es injust que els homes cobrin més per fer el mateix treball que les dones.

6È- Va estar bé, és una bona maner de celebrar el dia de la dona. Ens agrada que las dones es reivindiquin pels seus drets.

MESTRES- Els va agradar moltíssim, va a veure molt bon rotllo, van desfruitar moltíssim, molt interessant, vam conèixer moltes professions que tradicionalment ‘’eren d’ homes’’.

De: Nuria, Lucia i Hugo