APADRINAMENT

Apadrinament
El dia 16 de novembre ens vam presentar als nostres fillols i filloles per començar l’apadrinament .
L’apadrinament és una activitat en què els nens i nenes de 6è de primària ensenyen als nens i nenes de 1r a passar-ho bé llegint.
Ho fem perquè un nen a altre es pot comunicar millor que un adult a un nen petit.
Sempre ens reunim a la biblioteca on hi ha molts llibres per llegir de la seva edat que la majoria són de lletra de pal o lligada.
Hem preguntat a uns quants nens de 1r la seva opinió sobre l’apadrinament i opinen que :
Els agrada passar temps amb els grans de l´escola perquè diuen que son molt divertits i també perquè aprenen millor a llegir amb un nen que amb un adult.
Hem preguntat també a uns quants nens de 6é i han dit que : Alguns ens agrada perquè l’alumnat de 1r són adorables , tot i que també hem de tenir molta paciència. D’altres diuen que ens serveix per prepar-nos per quan siguem mares i pares.
Fet per : Maria Villalta i Lucia Planas.