SI LES PARETS DEL BENVIURE PARLESSIN

Aquest any els nens i nenes de 5è hem fet un projecte de com era la nostra escola al segle XIX. Amb aquest projecte hem après a:

1-Interpretar I elaborar un eix cronològic: Vam fer un eix cronològic de la nostra vida i de l’escola.

2-Comparar la nostra societat amb la del segle XIX: hem après 4 classes socials que son: Noblesa, la Burgesia, el Proletariat i Pagesia.

Hem treballat el concepte de  creativitat  i hem presentat tres diferències de la societat del segle XIX i la d’ara.

3-Dissenyar jardineres amb plantes adients per a cada façana: Estem dissenyant unes jardineres per a alguns balcons i per algunes  finestres de l’escola. A més a més  li hem enviat mails a un expert per veure  quines serien les plantes adequades tenint en compte el sol que toca a les diferents façanes.

4-Calcular un pressupost: Hem calculat un pressupost de mentida de un berenar i ara estem calculant un pressupost de les jardineres, hem après a fer operacions amb decimals .

5-Entendre els moviments de la terra, de la rotació i de la translació: hem fet una representació de el que pensàvem que era el moviment de rotació i translació, per veure i entendre on donarà el sol a cada façana i quan.

6-Planificar el teu procés de treball: hem fet els nostres propis horaris per saber que hem de fer cada dia .

7-Treball en equip: Per grups de taula estem fent pràcticament  casi tot el projecte.

8-Comunicar a altres persones la feina: quan finalitzem el projecte li explicarem als nostres pares el que em estat fent duran el projecte.

Helena i Marina