NOIES DE PRÀCTIQUES

Han vingut dues noies a fer practiques a l’escola Benviure. Una d’elles es diu Azàlia i l’altre es diu  Marina, l’Azàlia ens va fer una classe del sistema nerviós i ens va dir algunes paraules de les més importants del sistema nerviós. Ens va posar dos vídeos i mentrestant havíem d’escoltar si deia el significat de la paraula. Ens va donar una fitxa i després ens va fer dos experiments: un d’un gel i l’altre amb aigua calenta.

La Marina, anava de taller a taller preguntant que es fa a cadascun, col·laborant i ajudant els mestres. El taller de pintura ens va ajudar a fer un dibuix, ella també va fer un, que li va quedar molt bonic.

Però a la nostra classe de 6èB mai em tingut un noi o noia de pràctiques.

De Judith, Alba i Paula.