OBRA DE TEATRE EN ANGLÈS A CAN NINYO

Frankenstein

El cicle superior va anar d’excursió a una obra de teatre en anglès a Cal Ninyo. L’obra es deia Frankenstein

Al matí quan vam arribar a l’escola vam anar directes cap a  Cal Ninyo per a veure l’obre, vam anar caminant.

Quan vam arribar  vam seure i va començar l’espectacle de la següent manera:

Va començar l’obra d’una manera molt extravagant perquè es van escoltar uns llamps molt forts, i tots ens vam espantar i callar a l’hora. L’obre va estar molt divertida perquè hi havia una noia que feia molta gràcia i tots es vam riure moltíssim, apart d’aquella noia també hi havia personatges que també eren divertits: el propi Frankenstein i el doctor.

També ens va fer riure els nens de l’escola que van sortir a l’escenari i els van disfressar.

Al final de l’obre els actors i les actrius es van presentar i ens van deixar fer preguntes, quan vam acabar de fer les preguntes ens vam anar cap a l’escola i vam arribar i després vam fer una estona de classe.

Aquell dia va estar Molt divertit.