MARATÓ ESTALVI ENERGÈTIC FEBRER 2020

Hola famílies del Benviure. Avui els nois i noies de sisè  del comité energètic ( ecoviure) han passat per totes les classes per presentar la marató d’estalvi energètic que farem a la nostra escola durant el mes de febrer. La presentació que han utilitzat la podeu veure en l’article anterior que hem penjat a la web.

Us volem convidar a visitar l’exposició de la Marató que posarem al vestíbul principal de l’escola a partir de dilluns de la setmana vinent. Hi trobareu informacions, consells i dades curioses sobre el canvi climàtic i l’energia que consumim.

També hi trobareu quatre indicadors gegants on anirem marcant el consum del mes de febrer d’enguany comparant-lo amb el febrer de l’any passat setmana a setmana, així veure’m el nostre estalvi d’electricitat, gas, aigua i CO2. Les primeres dades les tindrem el dia 10.