I Jornada Sant Boi Sa Escola Benviure

I TROBADA SANT BOI SA AL BENVIURE 17 de maig 2017

Visita el nostre bloc d’Educació Física del Benviure. https://educaciofisicabenviure.wordpress.com

El passat 17 de maig es va celebrar a l’escola una jornada esportiva amb la intenció de promoure hàbits saludables i participar en el programa de Sant Boi Sa que té cIMG_8253om a finalitat reduïr l’obesitat infantil.

La jornada tenia 3 eixos: per una banda al matí, la pujada a Sant
Ramon on les families estaven convidades a gaudir d’un trekking amb esmorzar inclòs. Al migdia, l’alumnat de 6è i les families van rebre una xerrada amb un expert ” A dormir ben d’hora” on se’ls explicava els beneficis del descans. I finalment, a la tarda, una proposta variada de jocs i esports per practicar en família, on vam poder participar en diferents jocs tradicionals, partits de handbol, activitats amb raquetes, pentatlón  modern (cursa, esgrima i tir) i finalment vam acabar ballant tots plegats una sessió de zumba.

La comissió d’educació física volem agraïr la col·laboració i implicació de tothom: famílies, monitors, alumnes, mestres, el suport de l’ajuntament i la federació de pentatló modern.

Us deixem uns videos per reviure la jornada:

PUJADA A SANT RAMON

JOCS I ESPORTS EN FAMÍLIA