EURONET 50X50

Les noies i els nois de sisè hem començat el curs amb moltes novetats. Una d’elles és la continuació del projecte que fa molt de temps es porta a l’escola 50×50… cuidem del nostre planeta i estalviem energia.

Hem format cinc equips i entre tots i totes posarem en marxa moltes actitivats i iniciatives dedicades a promoure el bon ús de l’energia no només a la nostra escola sinó a casa nostre i als pobles i ciutats.

Cada equip té una misió… creació d’un blog, cartells i pòsters, material per mesurar i millorar el consum, equip de control de despesa d’energia i creació de videos per promoure i donar a conéixer aquesta activitat.

Molt aviat ens podreu seguir en el nostre propi blog. Mentrestant us fem una pinzellada amb fotos del què anem fent …. ah! per informar-nos millor del tema la setmana passada, la Irener que treballa per AMB ens va fer un taller sobre l’aigua. Vam aprendre moltes coses i ara som una mica més conscients de la importància de no malbaratar els nostres recursos.

</div