L’ESCOLA BENVIURE FORMA PART DE LA MOSTRA REPRESENTATIVA D’ESCOLANOVA 21

Es mostra .

El programa Escola Nova 21 parteix del convenciment que l’educació millora a través de la col·laboració, l’intercanvi i l’aprenentatge mutu: entre alumnes, entre mestres, entre escoles i entre societats.

En aquests moments som 458 centres que ens hem incorporat a aquest programa amb l’objectiu de possibilitar que els infants i joves puguin gaudir a l’escola d’experiències d’aprenentatge rellevants i amb sentit, que millorin la seva expectativa vital en dignitat, capacitat i benestar, els possibiliti ser persones autònomes amb una vida plena i reverteixi també en una societat més cohesionada i capaç de donar resposta als reptes globals, formant ciutadans lliures i responsables.

el programa ha identificat una mostra de 30 centres, representatius de la diversitat del conjunt del sistema, que tenen una ferma voluntat d’aprendre amb nosaltres a desenvolupar i testar aquest procediment.

L’ESCOLA BENVIURE SOM UN D’AQUSTS 30 CENTRES QUE FORMEN PART DE LA MOSTRA

Ja hem començat a treballar amb els 30 centres que conformem aquesta mostra representativa. De moment, hem fet una formació intensivaEstem a punt de signar un conveni de col·laboració amb Escola Nova 21 i és per això que volem compartir ja la informació amb vosaltres. Seguirem informant!

Centre Escolar Empordà
Col·legi Mare de Déu del Carme